toegang tot es-services


Reeds een paar dagen krijg ik bij 'mijn producten' de melding dat dit niet kan weergegeven worden door een technisch probleem. Ben ik hier alleen mee?

12 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo Walter,

Bij mij staat die melding er ook, maar als ik helemaal bovenaan in de balk op 'mijn produkten' klik, lukt het wel.
Probeer dit misschien ook eens.














































Reputatie 4
Badge +2
Hallo Walter,

Bij mij staat die melding er ook, maar als ik helemaal bovenaan in de balk op 'mijn produkten' klik, lukt het wel.
Probeer dit misschien ook eens.
Reputatie 7
Badge +1
Klopt, bij mij ook zo.
same here

mvg
Het zal nog altijd zijn gelijk vroeger zeker dat er tijdens het weekend geregeld onderhoud wordt uitgevoerd aan bepaalde servers en je daardoor meer kans hebt van ginder dan het in de doorsnee week het geval is.

Groetjes,

Elsa
ik heb ook veel problemen met het laden van mijn e-services

soms zijn alle onderwerpen onbeschikbaar, soms één of twee

"wegens een technische probleem buiten onze wil is dit onmogelijk. Onze excuses voor het ongemak, gelieve het later opnieuw te proberen"

deze foutmelding krijg ik soms

erg storend is dit


ik heb dit al lang, maar ja je leert er mee wennen zeker ?

MVG
eva: geweldig voor een telecom bedrijf, is het niet? En veel mensen berusten er zelfs in!
Belgacom vindt het blijkbaar normaal dat hun website niet werkt. Tenslotte zijn wij enkel maar lastige klanten die over alles en nog wat zeveren.
hier is het nu terug in orde

mvg
pfff hier ook al een hele week:

Je hebt geen toegang tot de historieken
Momenteel heb je geen toegang tot de historieken om de hieronder vermelde reden. Wil je verder surfen? Klik dan gewoon op de knop "OK".

Voorwaarden om toegang te krijgen tot de historieken:
Omwille van technische redenen buiten onze wil om is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.�


en als het dat niet is krijg ik een andere foutmelding met ERROR....
zeeeeeeer frustrerend want ik probeer nu al ZO vaak opnieuw maar deze boodschap blijft maar komen :s

Eva,
Jullie website van e-services werkt niet! Al weken! Vinden jullie zelf dat dit normaal is?
Weet zelfs niet waar ik met mijn klacht terecht kan!
Groetjes van een gefrustreerde klant.
bij staat dat er ook,maar ik kan niet naar mijn mails gaan,

krijg altijd het volgende ( Third-party server not responding )

heb al gebeld naar het 0800 22800 nummer en daar zeggen

zij altijd dat het een storing is en dit is nu al 2 dagen.

wanneer ik aan mail zal geraken k'weet het niet meer,maar

één ding weet ik zeker,als mijn kontrakt verloopt bij belgacom

ga ik naar een ander voor mijn internet.

Reageer