tmf dance

  • 3 August 2011
  • 39 reacties
  • 1912 Bekeken

Beste,

wie heeft er ook problemen met tmf dance, beeld is goed, maar klank is robotachtig ???

Dit is een pakket die ik bijneem en waarvoor ik betaal dit zou toch niet mogen.

Decoder al aan en uit gedaan maar het blijft hetzelfde

39 reacties

nu moeten we nog blij zijn dat we een zender hebben met slecht geluid en dat belgacom er niks wou aan doen :|

trouwens, het was niet nodig om daar 15 minuten naar te luisteren, 10 seconden was genoeg.
ik kan begrijpen dat als de klant belt naar de helpdesk voor dergelijk probleem dat ze daar niet meteen iets kunnen aan doen, maar ze zouden de klanten niet mogen afschepen met een excuus. en er zou nota van het probleem moeten genomen worden en het zou moeten worden doorgegeven aan de bevoegde dienst, dan zou het probleem (dat er blijkbaar is) reeds veel langer vastgesteld zijn

mvg
Badge
Ik vind het in ieder geval geen slechte zender en telenet dacht in de tijd toen die weg ging dat dat ook zo bij belgacom ging zijn dus mogen wij eens ene keer aan het langste eind trekken.
@xenne.. meteen..dit is al lang het geval,en nog STEEDS niet opgelost.

Alsook duurt 1 controle 15 seconden ofzo. Dus ze hebben helemaal geen reden om een gebruiker af te schepen.
Reputatie 5
Badge +2
Dit is echt wel erg dat men het nog altijd niet heeft kunnen oplossen. Op VijfTV zit er trouwens reeds meer dan 1 jaar een storing (als men praat) op het geluid (al eerder gemeld, zonder resultaat tot op heden).

Mvg
Beste djristo,

Dit gaat inderdaad om een algemeen probleem. Het probleem is ook al gemeld geweest en het zal zeer spoedig opgelost worden.

Met vriendelijke groeten,

Eva.
spoedig? is al bijna een week, dus uw spoedig klopt niet meer.

had het vant weekend ook gemeld,via mail, aan belgacom en kreeg vandaag leukweg de melding dat ze me niet kunenn helpen, en dat ik maar moet bellen naar de klantendienst. Wtf.
Reputatie 7
Badge +3
Het probleem is verholpen , klank is terug normaal , althans hier bij mij toch.

Blijkbaar heeft de extra druk Van TMF ook zijn succes gehad , ze lieten me vanmorgen weten zelf eens met Belgacom contact op te nemen.

mvg,
En EVA..komt er nu een vergoeding? Aangezien die quasi een week problemen gaf, en de mensen hier ferm voor betalen voor die zender.

Maar ik vermoed dat we dit als antwoord zullen krijgen: https://www.youtube.com/watch?v=EqCfEP3KaMI&feature=related

(dit is trouwens een goed idee om te gebruiken als Belgacom logo)
Reputatie 5
Badge +2
@Bart: zalig filmpje trouwens ! Lachen Misschien kunnen ze dat filmpje ook gebruiken voor hun reclamespots van 10 seconden met hun logo erbij ? ;)

Terug on-topic: als de zender er zich mee bemoeit zijn de problemen vlugger opgelost. Toch redelijk opmerkelijk. Zelfs die 15 minuten hebben niks geholpen.

Mvg

Bij mij werkt het ook terug perfect, kan terug een feestje bouwen thuis :)

Bedankt TMF of Belgacom :)

Nu nog wa doorduwen voor de vdsl ( zit nog op adsl ) en dan mag belgacom blijven ;)
"Terug on-topic: als de zender er zich mee bemoeit zijn de problemen vlugger opgelost"


toont de "klantvriendelijkheid" van Belgacom aan ...
Reputatie 6
Badge +1
Tja vroeger toen ik kabel had bij Integan ging dat allemaal veel vlotter. Ik had ooit eens dat MTV maar geluid had door één enkele luidspreker ipv twee, andere stereozenders waren wel ok. Ik bel dus naar Integan en ik werd gelijk doorverbonden naar de technische dienst. Daar het probleem uitgelegd, ogenblikje zei de man aan de telefoon we gaan even luisteren. Hij hoorde dus gelijk de fout en het werd ook onmiddelijk in orde gemaakt terwijl ik aan de telefoon was. Ik vond dat echt ongelooflijk. Nu kom je ergens in een callcenter en die mensen horen het donderen in Keulen als er zo'n probleem is.
@william43. Vind ik ook, maar ik moet wel zeggen dat ik zo geen problemen herinner met de 'kabel'.
Maar was ook natuurlijk een ander tijdperk.

uiteraard mag je ook niet vergeten dat digitale televisie gevoeliger is voor zulke dingen, er zijn dan ook meer toestellen die kunnen falen. (bij belgacom, bij de zenders, en vooral bij de klant)

Reageer