Beste,
wie heeft er ook problemen met tmf dance, beeld is goed, maar klank is robotachtig ???
Dit is een pakket die ik bijneem en waarvoor ik betaal dit zou toch niet mogen.
Decoder al aan en uit gedaan maar het blijft hetzelfde
Bladzijde 1 / 2
of ligt het bij tmf zelf ??? :D
Als het zo een aardige muziek blijft trek dan even de stekker uit en duw hem er na enkele minuten terug in.Zal dan wel beter zijn.Hier toch geen probleem.
Juist gebeld naar belgacom, ze denken dat het bij tmf zelf ligt :(
Stekker al uitgehaald maar dat haalt niets uit.
NOg 5 maand en ik zeg alles af van belgacom. Internet en tv.
Geen hd en downloadsnelheden aan 300 kb, we zitten precies in de oertijd
Stekker al uitgehaald maar dat haalt niets uit.
NOg 5 maand en ik zeg alles af van belgacom. Internet en tv.
Geen hd en downloadsnelheden aan 300 kb, we zitten precies in de oertijd
Toch eigenaardig want hier heb ik nog nooit problemen gehad.
"ze denken dat het bij tmf zelf ligt "
Belgacom die denkt dat het bij TMF zelf ligt?? Als belgacom het niet weet , wie dan wel, de paashaas? :s
was da nu voor iets.
Belgacom die denkt dat het bij TMF zelf ligt?? Als belgacom het niet weet , wie dan wel, de paashaas? :s
was da nu voor iets.
Ja dat weet ik Bart maar toen ik dit bericht zag heb ik direct naar de zender gekeken en aan het beeld of geluid vond ik hier toch niets on gewonoon aan.
ik kan het zelf niet testen gezien ik die zender niet heb
't kan misschien ook wel aan de tv liggen, sommige LCD/LED tv's worden standaard geleverd met zeer slechte boxen
mvg
't kan misschien ook wel aan de tv liggen, sommige LCD/LED tv's worden standaard geleverd met zeer slechte boxen
mvg
Ik heb maar een simpele sony lcd dus moest iemand bv. een led hebben zal het zeker nog beter beeld zijn.Het is in feite de eerste maal dat iemand zei dat er problemen waren met die zender,keek er vroeger regelmatig naar.Het is te hopen dat hij bij Belgacom blijft nu hij een tijdje geleden bij telenet de laan is uit gestuurd.
een led tv is heel smal, dus bijna geen ruimte voor boxen. in de meeste gevallen is een setje externe boxen of een home cinema systeem bij dergelijk tv dan ook geen overbodige luxe. al moet ik zeggen dat het bij de mijne erg goed meevalt.
als hij het probleem echter enkel heeft bij die zender ligt het probleem natuurlijk daar niet.....
mvg
als hij het probleem echter enkel heeft bij die zender ligt het probleem natuurlijk daar niet.....
mvg
hier hetzelfde probleem op TMF Dance.
bij Belgacom moeten ze potdoof zijn als ze dat niet horen.
@Axana: ik was niet over u bezig hoor
bij Belgacom moeten ze potdoof zijn als ze dat niet horen.
@Axana: ik was niet over u bezig hoor
Beste,
Het ligt niet aan mijn tv, tmf dance werkte vo 8 maand perfect ( ik heb zelf geluidinstallatie op mijn tv aangesloten )
Nu is het 10 sec goede klank en dan 10 sec robotklank.
Belgacom zegt dat het niet bij hun ligt, mijn kloten ja.
Sorry vo het taalgebruik, ma belgacom vliegt buiten als mijn jaarcontract gedaan is.
Geen hd , ik download aan max 300 kb en nu nog da tmf dance probleem ( waarvoor ik zelfs extra betaal !! )
En ze weten niet wanneer ik vdsl ga hebben, kan goed in 2015 zijn of nooit.
Diegene die zegt dat de klank perfect is van tmf dance , die mag na den dokter gaan.
Het ligt niet aan mijn tv, tmf dance werkte vo 8 maand perfect ( ik heb zelf geluidinstallatie op mijn tv aangesloten )
Nu is het 10 sec goede klank en dan 10 sec robotklank.
Belgacom zegt dat het niet bij hun ligt, mijn kloten ja.
Sorry vo het taalgebruik, ma belgacom vliegt buiten als mijn jaarcontract gedaan is.
Geen hd , ik download aan max 300 kb en nu nog da tmf dance probleem ( waarvoor ik zelfs extra betaal !! )
En ze weten niet wanneer ik vdsl ga hebben, kan goed in 2015 zijn of nooit.
Diegene die zegt dat de klank perfect is van tmf dance , die mag na den dokter gaan.
tsja, eerlijk gezegd zou ik zelf niet beginnen aan belgacom tv op adsl technologie.
mvg
mvg
@Bart dat vermoede ik ook niet ook hoor.
@djristo :
tja.. je weet waarom je zoveel betaald voor uw belgacom tv decoder & modem eh..voor de support van Belgacom
Tot wanneer er iets fout is, zoals nu bij TMF dance,dan moet je als klant niet veel verwachten van Belgacom. En zeker op geen communicatie van Belgacom rekenen, voor een nl talige zender.
trust me, het kan nog lang duren vooraleer het opgelost geraakt.
tja.. je weet waarom je zoveel betaald voor uw belgacom tv decoder & modem eh..voor de support van Belgacom
Tot wanneer er iets fout is, zoals nu bij TMF dance,dan moet je als klant niet veel verwachten van Belgacom. En zeker op geen communicatie van Belgacom rekenen, voor een nl talige zender.
trust me, het kan nog lang duren vooraleer het opgelost geraakt.
Best is TMF hierzelf over te verwittigen de contact gegevens vind u hier onder
TMF
Fabriekstraat 38
B-2547 Lint
P: +32 (0)3 400 38 20
F: +32 (0)3 400 38 63
E: info@tmf.be
Klantendienst : tel: 078 15 19 61 van maandag tem zaterdag van 8u tem 20u
Ik heb hetzelfde probleem en bij de technische dienst zeggen ze dat het probleem bij TMF ligt
mvg,
TMF
Fabriekstraat 38
B-2547 Lint
P: +32 (0)3 400 38 20
F: +32 (0)3 400 38 63
E: info@tmf.be
Klantendienst : tel: 078 15 19 61 van maandag tem zaterdag van 8u tem 20u
Ik heb hetzelfde probleem en bij de technische dienst zeggen ze dat het probleem bij TMF ligt
mvg,
het is NIET aan de kijker om TMF te verwittigen!!!!
Dit is aan Belgacom zelf! je betaalt hun daarvoor!
Moeten wij anders ook zelf contact beginnen opnemen met Alcatel als mijn internet problemen geeft? Denk het niet eh.
En ik heb van die mannen (TMF/MTV) gehoord dat het NIET bij TMF/MTV ligt!!!
Dit is aan Belgacom zelf! je betaalt hun daarvoor!
Moeten wij anders ook zelf contact beginnen opnemen met Alcatel als mijn internet problemen geeft? Denk het niet eh.
En ik heb van die mannen (TMF/MTV) gehoord dat het NIET bij TMF/MTV ligt!!!
Als je als kijker geen gehoor krijgt bij Belgacom dan neem je toch contact op met de zender in kwestie.
Als die dan zelf bij Belgacom navraag doen dan zullen ze wel vlug reageren en opzoeken wat en hoe of waar het probleem zit.
Ik spreek uit ervaring weken aan een stuk stond er een verkeerde info in de programma gids voor Familie , Belgacom zei toen ook is ons probleem niet .
Ik heb VTM hierover gecontacteerd en diezelfde dag was het opgelosd .
zie https:///posts/a54d21b930
mvg,
Als die dan zelf bij Belgacom navraag doen dan zullen ze wel vlug reageren en opzoeken wat en hoe of waar het probleem zit.
Ik spreek uit ervaring weken aan een stuk stond er een verkeerde info in de programma gids voor Familie , Belgacom zei toen ook is ons probleem niet .
Ik heb VTM hierover gecontacteerd en diezelfde dag was het opgelosd .
zie https:///posts/a54d21b930
mvg,
ja, maar hoe ver gaan we dan!?
hoeveel betaal je per maand? 50€ ? 60€? je moet decoders van Belgacom gebruiken, je moet modems van Belgacom gebruiker, om support te krijgen.
en bij het kleinste probleem krijg je dan geen gehoor bij Belgacom.
zucht, waar gaan we toch naartoe.
hoeveel betaal je per maand? 50€ ? 60€? je moet decoders van Belgacom gebruiken, je moet modems van Belgacom gebruiker, om support te krijgen.
en bij het kleinste probleem krijg je dan geen gehoor bij Belgacom.
zucht, waar gaan we toch naartoe.
Ik heb al verschillende mails gestuurd naar tmf maar die antwoorden niet en belgacom zegt alles is in orde bij ons.
Tja wat wil je dan doen.
Wat ik wel kan ik doen is eens bellen naar test - aankoop en daar mijn beklag doen, das altijd goede publiciteit voor belgacom !!
Tja wat wil je dan doen.
Wat ik wel kan ik doen is eens bellen naar test - aankoop en daar mijn beklag doen, das altijd goede publiciteit voor belgacom !!
TMF Belgiê is in het weekend niet te bereiken alleen van Ma tot Vr tijdens de kantoor uren
Er is wel een klantendienst : tel: 078 15 19 61 van maandag tem zaterdag van 8u tem 20u voor meldingen van problemen, denk dat dit meer voor hun Mobile dienst is.
Van TMF zal je pas antwoord op u E-Mails mogen verwachten op maandag .
Er is wel een klantendienst : tel: 078 15 19 61 van maandag tem zaterdag van 8u tem 20u voor meldingen van problemen, denk dat dit meer voor hun Mobile dienst is.
Van TMF zal je pas antwoord op u E-Mails mogen verwachten op maandag .
Belgacom - Technische dienst geeft nu toe dat er een probleem is met TMF Dance op kanaal 171 ze hebben het zelf gehoord bij hen door gedurende een 15 tal minuten er naar te kijken en luisteren.
Dit hebben ze me net telefonisch bevestigt.
Ze gaan er van uit dat er iets mis is met de Bitsnelhied van het geluid en verkeerde syncronisatie in het door streamen van dit kanaal.
Het zou kunnen dus dat er in de loop van vandaag even een onderbreking komt van de uitzendingen , als ze het kunnen herstellen vandaag anders is het voor morgen.
mvg,
Dit hebben ze me net telefonisch bevestigt.
Ze gaan er van uit dat er iets mis is met de Bitsnelhied van het geluid en verkeerde syncronisatie in het door streamen van dit kanaal.
Het zou kunnen dus dat er in de loop van vandaag even een onderbreking komt van de uitzendingen , als ze het kunnen herstellen vandaag anders is het voor morgen.
mvg,
Klank nu veel slechter als deze week.Toen hoorde ik hier bijna niets, nu niet voor aan te horen.
amaai, ze hebben het zelf gehoord.
Toch een goede support & monitoring van Belgacom eh!
Toch een goede support & monitoring van Belgacom eh!
Lol, na 15 minuten hebben ze het ook gehoord ;)
Anders dachten ze misschien dat dance muziek altijd zo is ;)
Bedankt voor de feedback
Grtz
Anders dachten ze misschien dat dance muziek altijd zo is ;)
Bedankt voor de feedback
Grtz
Zij blij dat de zender hier nog aanwezig is kan hem er evengoed zo tussen uit gooien.Bij telenet is die er al een tijd niet meer.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.