Ik was mijn afrekening aan het nakijken, en opeens viel mijn oog op het feit dat ik voor 2 digicorders betaal terwijl er maar 1 digicorder actief is! ik heb hiervoor naar jullie klantendienst gebeld voor die andere digicorder te deactiveren wat jullie ook gedaan hebben, maar ik heb wel meer dan een jaar voor 2 betaald wat 1 teveel is natuurlijk. daarom zou ik graag hebben dat dit wordt terugbetaalt! jullie geven ons een nieuwe digicorder via de post en activeren deze maar vergeten dan wel om de andere digicorder te deactiveren of ons te bellen voor te vragen of wij deze nog actief willen houden! ik hoop dat hetgene dat teveel betaalt geweest is wordt terug betaalt voor alle maanden dat wij teveel betaalt hebben!
Bladzijde 1 / 1
Dag Sabine,
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Alvast de excuses.
Mvg, Koen
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Alvast de excuses.
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.