Skip to main content
Vraag

Storing opname

  • 26 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

We krijgen telkens een foutmelding wanneer we naar een programma aan het kijken zijn en we hebben op een andere zender iets ingesteld om op te nemen. "u wilt zappen naar de zender waar een opname ingesteld is." vervolgens verspringt de tv naar de zender van de opname, wanneer we willen zappen naar een andere zender, kunnen we dit niet tenzij we de opname stoppen. Hoe kunnen we dit oplossen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 332 reacties
  • 26 oktober 2016
kijk hier eens:
http://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_trouble/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/een-tv-probleem-oplossen.html

> modem resetten
> decoder naar fabrieksinstellingen resetten

of
bel naar 080022800

was het vroeger OK of is dat altijd al zo geweest.?

Deze foutmelding heb ik jaren geleden ook nog gehad, dat was wanneer de lijnsnelheid onvoldoende was om én op te nemen én te kijken naar een andere zender. Je kan zoiets ook aan de hand hebben als er teveel decoders op de lijn geregistreerd zijn.