Stilvallen beeld

  • 9 April 2017
  • 4 reacties
  • 182 Bekeken

heb een vraagje hoe komt dat ik soms als ik een film zie of een opgenomen progamma die halfweg soms stil valt en dan moet ik gewoon opnieuw op play drukken en die speelt dan verder vind dit wel verveelend!

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Bij een film van Netflix kan het liggen omdat je streamt, maar anders moet je eerst eens zelf een lijntest doen of naar de technische dienst bellen en die nr van je vaste lijn op geven en dan zullen ze je wel kunnen helpen.
heb je de decoder al eens herstart door hem 5 seconden stroomloos te zetten (via schakelaar achteraan of netstekker)
het is wel een gehuurde film van proximus zelf en mijn opgenomen progammas ook heb nu alles opnieuw opgstart en zal straks zien of hij het nog doet
eigenlijk is het nog beter van eens de volledige procedure uit te voeren:
code:

- decoder spanningsloos zetten (schakelaar achteraan of netstekker uittrekken)
- bbox netspanning onderbreken gedurende 5 seconden en terug onder spanning zetten.
   nu zal het enkele minuten duren voor die helemaal opgestart is, DSL led moet zeker continu blijven branden
- Indien je draadloze toestellen staan heb tussen decoder en bbox haal deze even uit het stopcontact en wacht enkele minuten tot ze terug opgestart zijn.
- Decoder terug onder spanning zetten.

FAQ's om digitale-tv toestellen te heropstarten of resetten, klik op deze link

Reageer