Sms ticket De Lijn

  • 10 October 2015
  • 3 reacties
  • 2578 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik wou deze week een ticket kopen op de bus van de lijn , maar dat lukte niet , kreeg telkens een bericht dat mijn bel tegoed niet toereikend is ? ik heb een abonnement smart +15 , hoe komt het dan dat het niet lukt ?




Mvg


walter

3 reacties

Misschien eens de vraag stellen door te bellen op het gratis nummer 6000
Beste Walter,
Kan u ons uw nummer via privé-bericht doorgeven?
Dan kunnen we de opties op de sim kaart eens grondig nakijken en onderzoeken wat de reden is waarom je geen ticket voor De Lijn kan kopen via sms.
Met vriendelijke groeten,
MR
Reputatie 1
Badge
Beste,


Ik heb intussen naar de 6000 gebeld , een medewerker zou het in orde maken , blijkbaar was het nr geblokkeerd om betaal sms te versturen , ik zal afwachten of het deze week wel lukt.


met dank


Mijn ge


nr : 0473832981


Mvg






Reageer