Ik wou deze week een ticket kopen op de bus van de lijn , maar dat lukte niet , kreeg telkens een bericht dat mijn bel tegoed niet toereikend is ? ik heb een abonnement smart +15 , hoe komt het dan dat het niet lukt ?
Mvg
walter
Beste,
Ik heb intussen naar de 6000 gebeld , een medewerker zou het in orde maken , blijkbaar was het nr geblokkeerd om betaal sms te versturen , ik zal afwachten of het deze week wel lukt.
met dank
Mijn ge
nr : 0473832981
Mvg
Ik heb intussen naar de 6000 gebeld , een medewerker zou het in orde maken , blijkbaar was het nr geblokkeerd om betaal sms te versturen , ik zal afwachten of het deze week wel lukt.
met dank
Mijn ge
nr : 0473832981
Mvg
A
Beste Walter,
Kan u ons uw nummer via privé-bericht doorgeven?
Dan kunnen we de opties op de sim kaart eens grondig nakijken en onderzoeken wat de reden is waarom je geen ticket voor De Lijn kan kopen via sms.
Met vriendelijke groeten,
MR
Kan u ons uw nummer via privé-bericht doorgeven?
Dan kunnen we de opties op de sim kaart eens grondig nakijken en onderzoeken wat de reden is waarom je geen ticket voor De Lijn kan kopen via sms.
Met vriendelijke groeten,
MR
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.