SMS naar buitenland?

  • 30 December 2014
  • 32 reacties
  • 580 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Gisteren voormiddag geprobeerd een probleem via telefoon op te lossen......daar dat niet fatsoenlijk lukte volgende tekst naar de 'Medewerkers' gestuurd, tot nu toe 'ook' zonder antwoord.

Dus gooi ik het op het forum, misschien kijken ze hier iets sneller????





Beste,

Na meer dan twintig minuten wachttijd aan de telefoon stelde ik mijn vraag, ging doorverbonden worden naar E-services en moest weer heel de santeboetiek ingeven en wachten????? Dus probeer ik het hier.



Nu de vraag was, waarom mij 3 x 0,40 € aangerekend wordt voor één gewoon sms (134 tekens) naar Nederland,

en 8 x 0,40 € voor één mms (sms dat te groot was) naar Cyprus.



Vinden jullie dat zelf niet buiten proporties????



Mvgr.

32 reacties

Kan u ons de tijdstip van uw sms van 134 karakters, waarvoor €1,2 is aagerekend, bezorgen zodat wij het door onze collega's verder kunnen laten nakijken aub? Mvg ES
Reputatie 1
Badge
Deze gegevens zijn al meer dan een week naar WT, een van jullie medewerkers doorgegeven, maar allee nog maar eens we zijn er al drie weken mee bezig het staat al op mijn factuur maar we volharden in de boosheid.....


De sms naar Nederland was op 2 december naar nr 0031634910 en naar Cyprus was op 25 december naar nr 0035799211, ik heb de laatste cijfers voorzichtigheidshalve weggelaten.
Reputatie 1
Badge
Wat voor een helpers zijn die medewerkers eigenlijk?


Vandaag wederom een bericht gekregen met de uitleg dat een sms naar Nederland inderdaad 0,40 € kost en een mms naar Cyprus 1,25 €.


Ik heb dit nooit betwist ik vraag alleen, en dat is hier al dikwijls getoond en ook doorgegeven, waarom dat bij mij op die bewuste datums drie keer aangerekend werd.
Ja een mens zou op de duur niet anders meer moeten doen dan de ombudsman voor telecommunicatie lastig vallen !!
Reputatie 1
Badge
Ja beste mensen, moedeloos wordt je ervan met het hopeloze gedrag van de 'medewerkers', ik heb een zwaar vermoeden dat daar het voorste niet weet wat het achterste doet en andersom.....


Vandaag (op aanvraag) voor de zoveelste keer mijn gegevens doorgegeven, waarom weet ik eigenlijk al niet meer want als dat na meer dan drie weken nog niet opgelost is zal dat volgens mij ook niet meer gebeuren.


Heb zo een mooi voorbeeld gehad met een Sony smartphone, garantie of niet, den boom in zeggen ze, en procederen voor zo'n dom ding....Nooit geen Sony meer.


En als hier zo gaan blijven modderen zou ik wel eens kunnen gaan informeren bij hun (en mijn) aardsvijand.


Misschien moet ik maar eens een briefje schrijven naar de grote chef Dominique Leroy, en haar melden hoe het er in de praktijk aan toegaat.
Reputatie 1
Badge
Beste mensen, hierbij kan ik met vreugde meedelen dat ik een bericht heb gekregen van de medewerkers met de volgende vermelding.



Wij krijgen die aanrekeningen binnen van de buitenlandse operatoren waar wij die nadien aan onze klanten doorfactureren.



Ik heb u commercieel een creditnota opgemaakt van 3,20EUR.



Dit bedrag gaat in mindering op uw volgende factuur.



Excuses voor het ongemak.



Met deze uitslag kan ik leven, maar het heeft wel wat voeten in de aarde gehad......
Einde goed alles goed ja


Zoals ik hier al zo dikwijls gemeld heb moet je veel geduld hebben en niet opgeven, maar op het einde komt het altijd wel in orde :-))


Het zou inderdaad allemaal veel vlotter en beter moeten kunnen, maar dat is iets dat ik hier al lees, zolang al als het forum bestaat huilend

Reageer