SMS naar buitenland?

  • 30 December 2014
  • 32 reacties
  • 580 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Gisteren voormiddag geprobeerd een probleem via telefoon op te lossen......daar dat niet fatsoenlijk lukte volgende tekst naar de 'Medewerkers' gestuurd, tot nu toe 'ook' zonder antwoord.

Dus gooi ik het op het forum, misschien kijken ze hier iets sneller????





Beste,

Na meer dan twintig minuten wachttijd aan de telefoon stelde ik mijn vraag, ging doorverbonden worden naar E-services en moest weer heel de santeboetiek ingeven en wachten????? Dus probeer ik het hier.



Nu de vraag was, waarom mij 3 x 0,40 € aangerekend wordt voor één gewoon sms (134 tekens) naar Nederland,

en 8 x 0,40 € voor één mms (sms dat te groot was) naar Cyprus.



Vinden jullie dat zelf niet buiten proporties????



Mvgr.

32 reacties

Je kan ook de vraag stellen via ►http://support.nl.proximus.be/app/contact_email" target="_blank
Reputatie 1
Badge
Dank u Elsa ga dat ook eens proberen.


Grts,
Reputatie 1
Badge
Aan allemaal mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.


Maar nu moet er mij toch weer iets van het hart, begin deze week contact opgenomen met 'de medewerkers', geen antwoord, nadien op dit forum gezet, geen antwoord, op aanraden van Elsa een ander link geprobeerd en nog steeds geen antwoord.


En nu zie ik hier vandaag vragen stellen waar de medewerkers vandaag al op antwoorden, wat moet hier weer uit concluderen.......
Reputatie 1
Badge
NOG STEEDS ALLEMAAL AAN HET SLAPEN BIJ 'PROXIMUS' WE GAAN ER OP VOORUIT VOOR 2015
ze zullen het niet buiten proporties vinden duivel


Heb je die vraag ook al aan de klantendienst gesteld 0800 22 800
Reputatie 1
Badge


Gisteren voormiddag geprobeerd een probleem via telefoon op te lossen......daar dat niet fatsoenlijk lukte volgende tekst naar de 'Medewerkers' gestuurd, tot nu toe 'ook' zonder antwoord.

Dus gooi ik het op het forum, misschien kijken ze hier iets sneller????





Beste,

Na meer dan twintig minuten wachttijd aan de telefoon stelde ik mijn vraag, ging doorverbonden worden naar E-services en moest weer heel de santeboetiek ingeven en wachten????? Dus probeer ik het hier.



Zoals je in mijn eerste melding kon lezen heb ik dat ook gedaan en ben ik ook 'goed' opgevangen, als ze zo verder blijven modderen moet ik straks toch nog naar mijn aardsvijand......
ja inderdaad was ik ondertussen al weer uit het oog verloren !
Beste,
Kan ik u eventueel via deze weg met iets verder helpen?
Mvg,
WT.
Reputatie 1
Badge

Gisteren voormiddag geprobeerd een probleem via telefoon op te lossen......daar dat niet fatsoenlijk lukte volgende tekst naar de 'Medewerkers' gestuurd, tot nu toe 'ook' zonder antwoord.


Dus gooi ik het op het forum, misschien kijken ze hier iets sneller????






Beste,

Na meer dan twintig minuten wachttijd aan de telefoon stelde ik mijn vraag, ging doorverbonden worden naar E-services en moest weer heel de santeboetiek ingeven en wachten????? Dus probeer ik het hier.



Nu de vraag was, waarom mij 3 x 0,40 € aangerekend wordt voor één gewoon sms (134 tekens) naar Nederland,

en 8 x 0,40 € voor één mms (sms dat te groot was) naar Cyprus.



Vinden jullie dat zelf niet buiten proporties????



Mvgr.



Of iemand mij kan helpen, dat was nu juist de vraag, en dat reeds via 3 verschillende wegen, en nu vraagt u mij of je me via deze weg met iets kan helpen. Ja dat zou best leuk zijn.


Beste,Kan u mij uw nummer alsook uw klantnummer bezorgen? Aan de hand daarvan kijk ik het hier voor u na.
Mvg,WT.
Reputatie 1
Badge
Voor hen die dit opvolgen of geïnteresseerden, de bevoegde diensten zijn er mee bezig.....
hebben ze ook bij gezegd hoelang ze er aan bezig zullen zijn :-)))
Reputatie 1
Badge
Da's een goei Elsa, eigenlijk weet ik ook dat ge bij dit bedrijf een engelen geduld moet hebben, ik heb een dossiernummer gekregen, maar dat had ik al van vrijdag.


Maar aangezien Proximus zo snel is heb ik ook nog wat getest.


Het is namelijk zo, wij zijn Griekenland / Cyprus liefhebbers en kennen derhalve ook Griekse mensen hier en in buitenland en willen als we een sms-je sturen ook wel een paar woorden Grieks toevoegen, en ik heb een zwaar vermoeden dat daar het schoentje wringt.


Ik kan met mijn S4 mini geen Grieks typen in kleine letters, heb daar trouwens Samsung al voor gecontacteerd, heb daar toen de App Go sms Pro voor geïnstalleerd, daar ging dat wel mee maar heb het gevoel dat daarmee die sms-jes bij Proximus in een 'verkeerd' daglicht zijn gesteld en daarmee de kost.


Het is maar een idee.
Ik zou echt niet weten of het daarmee iets zou kunnen te maken hebben !?


Moesten ze van Proximus iets laten weten of de reden opgeven, laat het dan eens weten, nooit te oud om iets bij te leren ;-)
Reputatie 1
Badge
Dat doe ik zeker, dat is naar mijn idee de bedoeling van een forum, ook de oplossing doorgeven. knipoog
Reputatie 1
Badge
Ik denk dat er nog 100 wachtende voor mij zijn?????
Beste,
Het kan inderdaad zijn dat de wachttijden hoog oplopen.
Het beste moment om ons te bellen is tussen 8 en 10 u en tussen 14 en 16 u.

Met vriendelijke groeten,
WT.
Reputatie 1
Badge
Sorry mensen maar als dit voor Proximus het digitale tijdperk is, dan lopen ze nog serieus achter hoor.


Mijn probleem is al op drie verschillende (digitale) manieren doorgegeven, en ik heb ook reeds twee maal een digitale melding gehad dat er vorige week vrijdag een dossier is opgemaakt waarvan ik een nummer heb gekregen (ook twee keer).


En dan krijg ik gisten nog eens een brief in de bus met nogmaals dat zelfde dossiernummer en met de melding dat ik binnen de tien dagen bericht krijg.


Dat zijn dan nogmaals tien dagen boven de 7 die reeds gepasseerd zijn........ begrijpen wie begrijpen kan, maar voor mij is dat toch het toppunt.
Je mag inderdaad met Proximus je geduld niet verliezen en niet opgeven , ik weet niet of je via deze weg nog reactie zou kunnen krijgen


customerservice@proximus.net !?
Reputatie 1
Badge
Dank u Elsa, maar ga nog eventjes de kat uit de boom kijken want anders zijn ze daar met een hele hoop achter het zelfde (of niets) aan het zoeken....
Reputatie 1
Badge

Nu de vraag was, waarom mij 3 x 0,40 € aangerekend wordt voor één gewoon sms (134 tekens) naar Nederland,

en 8 x 0,40 € voor één mms (sms dat te groot was) naar Cyprus.



Vinden jullie dat zelf niet buiten proporties????



Ja hoor vandaag een brief ontvangen dat ze er nog steeds mee bezig waren en tegelijk toen ik thuiskwam een bericht van de 'medewerkers'.



Geachte,



Onze excuses voor de late reactie.



Bij deze kan ik u meedelen dat deze internationale sms tarieven die van toepassing zijn.



U kunt de tarieven via onze website www.proximus.be terugvinden.



Mvg



Erman



Waarop ik dan weer de vraag stel,




Ge gaat me toch niet vertellen dat een simpel sms-je naar Nederland 1, 20 € kost?

En een mms naar Cyprus 3.2 € ?



We blijven lachen, maar ik heb dikke problemen met deze uitleg.....
Als ze er nog me bezig zijn, dan heb je toch nog kans dat er ook zal op gereageerd worden, want die brief zal waarschijnlijk als gevolg zijn op het e-mail formulier dat je opgestuurd hebt veronderstel ik toch, en inderdaad bij Proximus moet je dikwijls heel veel geduld hebben!
Reputatie 1
Badge
Ja Elsa, maar dan hoop ik dat ik toch een duidelijker antwoord krijg dan van Erman, want dat vindt ik er over, 1,2 € voor een sms-je naar Nederland.....
Inderdaad dit zijn spijtig genoeg dikwijls van die voorgeprogrammeerde antwoorden
Reputatie 1
Badge
Nog even ter info en eigen onderzoek via mijn e-services.


Zondag ll nog twee sms-jes naar Nederland gestuurd, kostprijs 0,40 € per sms, dus ze moeten niet zeveren over die 1,20 € per sms......

Reageer