Na meerdere keren de klantendienst te contacteren (soms werd er gewoon ingehaakt) over een fout in een aanrekening, krijgen we brieven thuisgestuurd dat ons abonnement werd gewijzigd.
Wij hebben helemaal niet gevraagd om ons abonnement te wijzigen en er ook nog eens extra diensten aan toe te voegen.
Hoe kan dit zomaar ? Eerst lacht de laatste medewerker die ik aan de lijn had met me omdat ze het betwiste bedrag belachelijk laag vond en achter de rug veranderd ze zomaar vanalles aan ons abonnement. Dat lijken eerder pesterijen.
Op mijn klacht die ik heb ingediend bij proximus komt geen reactie.
Dus nu al een tweede klacht geformuleerd en hier eens komen kijken voor hulp.
Bladzijde 1 / 1
Ter info: klacht indienen kan eventueel ook via
- Een privébericht sturen door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
- Online formulier
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
* klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
- Een privébericht sturen door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
- Online formulier
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
* klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Beste Martin,
Bedankt voor de info.
Ik heb beide opties al geprobeerd maar er komt geen reactie.
Bedankt voor de info.
Ik heb beide opties al geprobeerd maar er komt geen reactie.
Uit de berichten op dit en andere fora blijkt dat een reactie regelmatig wel enige tijd uitblijft.
Ik vermoed dat klachten geformuleerd via de 2e link hierboven van Martin wel allemaal aan bod zullen komen
Mocht het evenwel voor u te lang aanslepen blijft er voor alle zekerheid over
in 1e instantie:
een aangetekend schrijven voor Proximus - Klantendienst Residentieel - KoningAlbert II laan 27 - 1030 Brussel
formele klacht met alle elementen met vraag voor retroactieve correctie en tijdelijke schorsing facturatie
in 2e instantie:
de ombudsman telecom
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41
Ik vermoed dat klachten geformuleerd via de 2e link hierboven van Martin wel allemaal aan bod zullen komen
Mocht het evenwel voor u te lang aanslepen blijft er voor alle zekerheid over
in 1e instantie:
een aangetekend schrijven voor Proximus - Klantendienst Residentieel - KoningAlbert II laan 27 - 1030 Brussel
formele klacht met alle elementen met vraag voor retroactieve correctie en tijdelijke schorsing facturatie
in 2e instantie:
de ombudsman telecom
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41
Ze hebben van proximus uit hier een paar weken geleden al toegegeven dat ze achterstand hebben met het beantwoorden van Privéberichten, maar wanneer de achterstand is of zal achter de rug zijn daar hebben we het raden naar.
@Martin: Toch blijf je zelf die link voor privé berichten in andere berichten ook dikwijls doorgeven, zelfs al weet je dus duidelijk dat het antwoord dagen, zoniet weken op zich laat wachten, als er al een komt.
Stop daar dan ook eens mee, want het geeft alleen maar valse hoop., Proximus is er duidelijk blij mee (moeten ze zelf geen uitvluchten meer verzinnen voor hun late reacties). Je geeft de indruk te helpen, maar niets is dus minder waar blijkbaar.
Stop daar dan ook eens mee, want het geeft alleen maar valse hoop., Proximus is er duidelijk blij mee (moeten ze zelf geen uitvluchten meer verzinnen voor hun late reacties). Je geeft de indruk te helpen, maar niets is dus minder waar blijkbaar.
juist daarom dat ik zeg dat ik niet weet of het nog zo is dat ze nog achterstand hebben, en als ik de optie dan niet opgeef wat is het verschil dan, hier wachten tot iemand antwoord of wachten tot iemand antwoord op een privébericht en in het algemeen wordt er wel gereageerd op een privébericht dus je verkleint er de kans niet mee om een antwoord te krijgen je vergroot ze alleen maar en anders blijft het gewoon het zelfde resultaat, en waarom zouden ze dan minder of meer uitvluchten moeten vinden als ze hier toch niet reageren.
Als ik ze niet geef zijn er wel nog ander die deze optie "PB sturen kunnen" zullen geven.
Je doet er trouwens zelf je goesting mee om de raad al dan niet te volgen het is gewoon een optie om proximus te kunnen bereiken uit de vele andere opties.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Proximus contacteren kan als volgt (indien er hier geen antwoord op je vraag komt)
Als ik ze niet geef zijn er wel nog ander die deze optie "PB sturen kunnen" zullen geven.
Je doet er trouwens zelf je goesting mee om de raad al dan niet te volgen het is gewoon een optie om proximus te kunnen bereiken uit de vele andere opties.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Proximus contacteren kan als volgt (indien er hier geen antwoord op je vraag komt)
- via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
- via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via de chat op onze supportpagina's:
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
( deze chat optie is ook mogelijk via http://proximustv.be )
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
- zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , via onderstaande link:
"Mail Ons"
Of zoals hier aangegeven:
- zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , door te klikken op onderstaande link:
"Mail Ons"
- ******************************************************************************
- komt hierop neer :
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
- klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
- ******************************************************************************
- Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals onder ander een privébericht sturen aan Proximus hier op 't forum en ook op twitter en facebook
- En (bv. voor formele klachten) kan het kan ook altijd per aangetekende brief naar
Proximus - Klantendienst
Koning Albertlaan 27
1030 Brussel
Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
Met allemaal even veel/of beter weinig kans op een snel antwoord.
Waarom ben je trouwens alleen tegen zo'n privé bericht als een ander die link geeft?
Ach,
je doet maar. Jij zit ten slotte bijna 24/24 op dit forum, maar je belazert de boel.
Waarom ben je trouwens alleen tegen zo'n privé bericht als een ander die link geeft?
Ach,
je doet maar. Jij zit ten slotte bijna 24/24 op dit forum, maar je belazert de boel.
Je kunt toch beter dan aan de forumleden jouw oplossing geven, wat ze dan wel moeten doen in geval er geen antwoord komt, 'k zou ze eigenlijk ook wel willen weten hoe je ze kunt vlugger laten antwoorden.
Om dan afgebekt te worden, net als M_016 en anderen, die ook hun steentje willen bijdragen? Om overal nog eens een antwoord (zogezegde verbetering) op het antwoord door jou te krijgen, want je vindt dit duidelijk jouw forum, nee dank je: ik heb een leven buiten dit forum. Jij helaas niet. Get a real life.
ik heb het al toegevoegd aan een post die ik juist geplaats heb, dat ik zeker geen valse hoop wil geven als ik de tip meegeef van eventueel een PB te sturen.
Tussen bijkomende inlichtingen geven of vragen stellen op een gegeven antwoord, en afgebekt worden is wel een groot verschil, maar ik ga verder niet meer op je aanvallen ingaan want het leidt ook tot niets en bedankt voor je raad en tips.
Tussen bijkomende inlichtingen geven of vragen stellen op een gegeven antwoord, en afgebekt worden is wel een groot verschil, maar ik ga verder niet meer op je aanvallen ingaan want het leidt ook tot niets en bedankt voor je raad en tips.
Hey Agnes, je klacht werd wel degelijk ontvangen, en ze wordt spoedig behandeld door de verantwoordelijke dienst. Prettig weekend. Jan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.