Skip to main content
Enkele weken geleden heb ik vier van mijn vijf Skynet-adressen laten migreren naar een ander internetabonnement.

Die adressen stonden vroeger opgesomd op de MyProximus-pagina van het eerste abonnement en zijn daar nu inderdaad verdwenen. Alleen het vijfde staat er nog.

Maar ze staan nu nog niet op de MyProximus-pagina van het tweede abonnement. Daar staan geen mailadressen en heb ik enkel de mogelijkheid om een nieuwe proximus.be-mailbox te maken.



Kortom: ik kan die adressen nog gebruiken, maar vind er nergens nog een spoor van terug. Hoe kan ik ze nu beheren (als ik bvb. een alias wil veranderen) ?
zijn het vier alias-adressen of vier mailbox-adressen die je niet terugvindt want als het aliassen zijn zou je de oude kunnen beheren via http://webmail.proximus.be ,

::::

of probeer zo eens : https://admit.belgacom.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/details/Mail/_

:::::

en daar kan je ze dan o.a wissen en direct opnieuw aanmaken bvb onder je nieuwe nieuw myproximus, als het niet lukt of te ingewikkeld lijkt zou ik het laten uitvoeren door iemand van prox, je kan hiervoor o.a een privébericht sturen naar het prox team met de betrokken mailboxen waarover het gaat.

via dit Forum kunt u een privébericht aan Het Proximus Team sturen via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)



NB: vandaag zondag zal je niet direct antwoord mogen verwachten van het prox team!



https://admit.belgacom.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/details/Mail/_


Dag Martin,



het gaat om mailbox-adressen. En dat is nu net het probleem: ze staan niet meer onder mijn producten bij MyProximus. Zal deze vraag ook nog eens in een privé-bericht zetten alhoewel ik hoop dat dit forum ook gelezen wordt door Proximus-pro's.



Groetjes,

Marnik
Gelezen, mschn wel...

Reageer