Hoi,
Ik slaag er niet in mijn Sitecom 300N Wireless Range Extender te laten samenwerken met mijn B-BOX2. Op de Sitecom met standaard IP 192.168.0.234 heb ik dit adres gewijzigd naar 192.168.1.234 met default gateway 192.168.1.1 wat het IP-adres is van de b-box2. Op de Sitecom heb ik ook DCHP uitgeschakeld. Ik heb tevens de security settings gelijk gezet met de b-box2. De b-box2 is aangesloten aan het internet.
De client (een internet TV) koppel ik rechtstreeks via ethernet kabel aan op de Sitecom. Toch slaagt deze er niet in verbinding met het internet te krijgen.
Heeft iemand een idee wat ik mis doe?
Dank bij voorbaat voor uw suggesties...
Bladzijde 1 / 1
Als ik het goed begrijp wil je via wifi TV kijken, is het dit wat je wilt doen ?
Ricy,
Inderdaad. De TV laat via WIFI of Ethernet kabel aansluiting op een netwerk toe en vandaar gaat het dan naar het internet. Zo kan je bijvoorbeeld op youtube filmpjes bekijken of broadcasts van tv zenders bekijken.
Peter
Inderdaad. De TV laat via WIFI of Ethernet kabel aansluiting op een netwerk toe en vandaar gaat het dan naar het internet. Zo kan je bijvoorbeeld op youtube filmpjes bekijken of broadcasts van tv zenders bekijken.
Peter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.