Serverfout: 452 #4.5.3 Too many recipients.

  • 24 April 2015
  • 3 reacties
  • 1721 Bekeken

Beste,


Bij het versturen van een email naar 64 adressen, komt volgende foutmelding terug:




De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:


'xxxx' op 22/04/2015 11:58


Serverfout: 452 #4.5.3 Too many recipients.




En deze lijst bevat alle geadresseerden in de e-mail. Dus de email komt nergens toe.


Ik weet dat er limieten staan bij het versturen van emails, nl. max. 720 adressen per uur en een max. van 99 adressen per email. Maar dit is in dit geval niet aan de orde.


Tijdens het laatste uur werden, naast bovenstaande email, 5 à 6 andere emails verstuurd, telkens naar 1 of 2 ontvangers. Dus geen enkel van de limieten wordt bereikt.


Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem?




Alvast bedankt!




Mvg,


Gery

3 reacties

Je kan best eens je Prox mailprofiel laten nakijken door een privé bericht aan 'Onze medewerkers' te turen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


NB: hier werd ook zo'n probleem besproken, maar het zal bij een ander geval zijn blijkbaar ;-)


▬► forum.proximus.post
Betse Elsa,




Ik zal dit direkt eens doen. Bedankt! :o)


De andere post had ik ook al gevonden. Maar dat is idd helaas in dit geval niet de oplossing.


Bedankt voor de hulp!




Mvg,


Gery
Reputatie 1
Heb deze fout ook gehad, op 1 juni 2016, met een vijftiental adressen op één e-mail. SMTP-settings hadden SSL ingeschakeld. Een andere e-mail naar dezelfde groep, enekel dagen eerder, had geen probleem.

Reageer