Series nemen niet op

  • 18 February 2017
  • 60 reacties
  • 936 Bekeken

Sëdert een vijftal weken hb ik problemen met opname series. Bij de planning staan ze er tussen, conflicten zijn er niet. Desndanks nemen ze niet op soms wel, soms niet. Ik heb digibox reeds meerdere keren herstart. De series (thuis en home and away) verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Enkele dagen beter, daarna weer niets meer.
Gek wordt ik er van! Ik snap dat dit wel eenmaal kan gebeuren, maar toch niet om de haverklap. Ik mis de helft van mijn serie, maar moet wel betalen!!

60 reacties

Kan er ook voor een oplossing gezorgd worden voor mijn probleem met house md?
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb House md even opnieuw voor je ingesteld als serie opname en het zou nu in orde moeten zijn. De opnames zijn nu goed ingesteld en zullen ook worden opgenomen. Het is best de opnames gewoon te laten staan en niet te wissen. Het systeem zal deze automatisch wissen na 60 dagen.
Hier hetzelfde aan de hand soms pakt hij op soms niet.. heel vervelend ik ga het nu eens proberen met alles te laten staan wat ik gezien heb... dus ben benieuwd maar vind het raar dat het dan wel lukt
bedankt voor mijn house md terug te zetten. Kan je nu hetzelfde doen met how i met your mother?
alvast bedankt
Hallo, ik heb sinds kort proximus tv via een titimus pack. regelmatig neemt het zaken niet op. Maar er was vanavond iets dat ik ABSOLUUT opgenomen wou hebben. Dat was belangrijk. Ik had het al sinds weken geprogrammeerd en nu ik wou kijken stond het er niet bij. Al de rest wel. Kan dit verholpen worden?
Reputatie 5
Badge +4
Dag b.d.,

De opnames voor How i met your mother (Q2 HD) staan terug op je decoder.

Tip voor serieopname:



- De optie 'alle afleveringen wissen' geeft problemen, voorstellen om per aflevering te wissen: 'aflevering wissen'.

- Of aanraden om in de toekomst gewoon alles gerust te laten na een eerste programmatie van een serie. Het systeem zal toch na de 60 dagen retentietijd, dag per dag de opnames beginnen wissen.

Mvg, AM
Reputatie 5
Badge +4
Dag grmbl, kan je mij zeggen wat er regelmatig niet opgenomen wordt? En wat wou je gisteren absoluut opnemen? Stuur me ook even je klantnummer door?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, AM
Reputatie 5
Badge +4
Dag Acx, heb een wijziging uitgevoerd. Familie opnieuw geprogrammeerd

- De optie 'alle afleveringen wissen' geeft problemen, voorstellen om per aflevering te wissen: 'aflevering wissen'.

- Of aanraden om in de toekomst gewoon alles gerust te laten na een eerste programmatie van een serie. Het systeem zal toch na de 60 dagen retentietijd, dag per dag de opnames beginnen wissen.


Mvg, AM
Hey AndyM,
Weet je soms of die problemen met serie opnames nu opgelost zijn in de nieuwe software NTE_6.32.1.76,
die onlangs verdeeld wordt op de decoders ?
Mvg,
Martin
Reputatie 7
Badge +4
Dag Martin,

in principe wel, maar het is nog deels in test deze versie.

MVG,

Wim
Dag Wim Vl, ok en bedankt voor deze toelichting.
Mvg
Martin
Gisteren 23-02-2017 kreeg ik weer een nieuwe verrassing. Mijn opgenomen series van "Buren" en "An hour to save your life" zijn plots verdwenen. Enkele weken geleden is het nog een keer gebeurd dat ik ineens zowat alle opnames kwijt was maar die stonden een dag later er toch weer terug op.
Helaas is dat nu niet het geval. Is dit te wijten aan de nieuwe decoders? Voorheen had ik daar geen last van.
Ook geprogrammeerde programma's worden niet altijd opgenomen wat toch zeer vervelend is. Ik hoop dat ik in de toekomst een zeer goed werkende aansluiting heb waar we op kunnen vertrouwen.
MVG
Reputatie 7
Badge +4
Dag Frans,

wanneer je de decoder herstart met de schakelaar aan achterkant, levert dit enige verbetering op?

MVG,

Wim
Dit hebben wij gedaan maar dat heeft niet geholpen. In het verleden hebben we daar soms wel succes mee gehad maar deze keer niet!
MVG
Reputatie 7
Badge +4
Dag Frans,

kan je eens controleren of ze er nu wel op staan?

MVG,

Wim
Dag Wim,
Neen zij staan er nog niet op.

MVG
Reputatie 6
Badge +4
Hi

we ondervinden soms problemen dat wanneer je serieopnames bewaard op de server na het bekijken verwijderd als klant er soms ook een geplande opname mee wordt verwijderd..is in onderzoek

Ik heb nu alle logs van uw decoder omtrent die 2 programma's gecleaned en opnieuw gepushed naar je decoder

betekent wel dat je van beide programma's dus alle afleveringen zal zien staan van afgelopen 60 dagen ( bewaartijd logs)

en dus opnames met meldingen van maar x aantal tijd meer beschikbaar

Kan je dus eens opnieuw checken nu of je buren en on Hour To Save Your Life opnames nu volledig hebt staan?

Mvg Sabine
aangezien ik merk dat deze manier veel sneller (via telefoon gaat dit blijkbaar bijna nooit) gaat kan u dan ook eventueel chaussee d'amour terugzetten?
alvast bedankt
Dag Sabine,

Tot mijn grote tevredenheid staan de Buren en An Hour To Save Your Life er volledig op. Bedankt voor de oplossing.

MVG.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Ben,

Chausée d'amour werd teruggezet

mvg sabine
Reputatie 6
Badge +4
Hi

Graag gedaan :)

mvg sabine
Dag Sabine,

Helaas moet ik toch nog een probleem melden.
Gisteren ben ik begonnen om mijn afleveringen van Buren te bekijken en alles is goed gegaan tot en met 16-02-2017. Bij de opname van 17-02-2017 krijg ik een opname te zien op kanaal Z wanneer ik dan terug ga naar het menu opnames zie ik daar in een flits een paar keer Buren staan maar daarna zijn ze weer allemaal verdwenen. Zelf heb ik geen enkele aflevering gewist.
Wat mij ten zeerste verbaasd is dat er dingen opgenomen worden op kanaal Z terwijl ik daar nooit iets op programmeer. In het verleden heb ik dit nogal eens vastgesteld en mij ook afgevraagd hoe dat nu mogelijk was aangezien Buren vast geprogrammeerd is als serie en ik daar dus nooit iets aan verander.
Hopelijk is die testfase en de kinderziektes snel voorbij want zo is er niet veel plezier aan om een Proximus TV abonnement te hebben en kan ik het ook niemand aanbevelen.

MVG
Reputatie 6
Badge +3
Dag Frans,

Zou je het nu nog eens kunnen nakijken?

Mvg,

OdB
Beste support medewerker,

Wij slagen niet meer in om de serie Familie op te nemen

De serie Thuis neemt hij maar gedeeltelijk op....

Kunnen jullie dit fixen?

Alvast bedankt
Aline
Ik heb het nog eens nagekeken en nu staan ze er weer terug op. Bedankt en hopelijk blijft het nu normaal verlopen.

MVG

Reageer