Skip to main content
Beantwoord

Samsung Galaxy A5


heeft iemand ervaringen met het bestellen (als bestaande klant) van een abonnement met smartphone?
Hoelang hebben jullie hiervoor moeten wachten?
Nogal vervelend dat je als nieuwe klant meteen weet wanneer je gsm bij jou terecht komt, maar als bestaande klant sta je een beetje in de kou...
Niemand kan mij vertellen hoe de status momenteel is en wanneer ik mijn smartphone nu kan gaan afhalen.

Beste antwoord door Elsa

Stephie,

mss dan toch maar eens een PB sturen naar => Het Proximus Team
Je hebt er tenslotte niks bij te verliezen 😉
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

8 reacties

Elsa
  • 27742 reacties
  • 2 juni 2016
   0800 99 974 klantendienst E-shop kan je mss verder helpen

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2311 reacties
  • 2 juni 2016
Ook op Twitter gezeten, Elsa? 🆒

Elsa
  • 27742 reacties
  • 2 juni 2016
nee vandaag nog niet

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2311 reacties
  • 2 juni 2016
Een paar uurtjes geleden zelfde tekstje op Twitter. Toeval dus.

Elsa
  • 27742 reacties
  • 2 juni 2016
Inderdaad ik had dit nummer van vroeger bijhouden wat Eva van belgacom hier nog gepost had op het oud forum.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 6 juni 2016
Elsa schreef:
   0800 99 974 klantendienst E-shop kan je mss verder helpen


Zelfs daar kunnen ze mij niet verder helpen.... 😞 geduld hebben dan maar !

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2311 reacties
  • 6 juni 2016
Het op Twitter gaan vragen zal ook niet helpen, want daar verwijzen ze naar hetzelfde nummer.

Elsa
  • 27742 reacties
  • Antwoord
  • 6 juni 2016
Stephie,

mss dan toch maar eens een PB sturen naar => Het Proximus Team
Je hebt er tenslotte niks bij te verliezen 😉

Reageer