Vraag

Roaming

  • 17 February 2017
  • 1 reactie
  • 984 Bekeken

Beste PX,

Sinds een 6-tal maanden heb ik ernstige bedenkingen bij uw roaming-kosten. Kort samengevat:
- het verbruik op uw factuur is systematisch een meervoud van de teller vd iPhone (die ik elke facturatieperiode reset)
- telkens als ik de grens overga, krijg ik na enkele uren bericht dat ik de 60 Euro heb overschreden, hoewel ik 600 MB in het abo heb (XL Europe) en hoewel alle background apps uitgeschakeld zijn
- Zuid-Africa : 2x gedurende 1 a 2 min mobiele data gebruikt, en 60 Euro weg. Idem Zwitserland en Monaco. (ik veronderstel dat deze geen Europa zijn bij PX? Gek want bij Base wel)
- ik heb zelfs roaming kosten gehad uit een land waar ik nooit ben geweest (Kosovo). Kan een SIM kaart gehackt worden?

Klantendienst 6000 kan hier niets zinnig over zeggen, ik probeer het maandelijks. Mail naar enterprise.care.team@proximus.be werd nooit beantwoord.

What can I do more?

Dank,
Timo

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Timo!

Dit lijkt me inderdaad zeer vreemd...

Kan u mij het betrokken oproepnummer doorgeven via een privébericht?

Dan zal ik het nodige onderzoeken voor u.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter

Reageer