Beantwoord

Punten inruilen voor waardebon Proximus


Vorige week vrijdag ruilde ik nog een deel van mijn punten in voor een waardebon. Vandaag wil ik de overige punten inruilen voor twee nieuwe waardebonnen voor de aankoop van een smartphone en nu staat die optie er niet meer tussen. Komt deze optie nog terug?
icon

Beste antwoord door Marleen 30 March 2017, 11:42

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ja, momenteel is deze optie niet beschikbaar, maar deze komt zeker en vast nog terug. We kunnen hier helaas geen exacte termijn op kleven. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Freya
Ja, die optie wou ik ook nemen. En hop, ineens weg en dan vervallen er overmorgen weer een aantal punten. Grappig toch, al die voordelen bij Proximus :8
Ik wou ook de optie "waardebonnen?????" gebruiken, maar ineens verdwenen. Mooi. Nieuwe smartphone en "nieuw abonnement" dan maar ergens anders bestellen zeker? Ook tv, vaste telefoon, mobiel, pay&go, ... dan maar naar andere provider. Wat een zeverinpakskes gedoe.
Sinds een jaar of 40 ben ik trouwe klant van "belgacom"/"proximus", en zeker geen klachten. Nu , in een nieuw tijdperk van "smartphones" wou ik ook overschakelen naar dit nieuwe item. Punten inruilen voor "waardebonnen" gaat plots niet meer. Ik heb er zo al duizenden verloren. Geen erg, was het niet dat bij het aanschaffen van een "phone" ik hopelijk kon rekenen op een korting via "waardebonnen". Niet dus.Deze optie is "nu" niet meer beschikbaar. "Veel beloven" dus, en weinig geven.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Dirk, Veerle, Jo,

Jullie krijgen deze optie tot op heden niet?

Kan je ons alvast even de klantgegevens bezorgen, kijk het graag met je na! Dit via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Nicky
Reputatie 7
Badge +6
Hoera!!!! De waardebonnen zijn vanaf vandaag weer beschikbaar in de Premium Club !
Reputatie 7
Badge +6
Marleen,
Deze bedoel je toch?

Reputatie 7
Badge +6
Inderdaad! Er was heel wat over te doen, ook aan de franstalige kant.🆒
Nu iedereen weer happy! Het is trouwens altijd gewoon voldoende om even geduld te hebben.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Marleen,

Dit klopt! Onze diensten hebben hun uiterste best gedaan dit zo snel mogelijk weer recht te zetten. Nu kunnen jullie allemaal weer volop genieten van onze waardebonnen! ;)

Mvg, Nicky
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt, NickyL! 🆒
Dag Marleen,

Dit klopt! Onze diensten hebben hun uiterste best gedaan dit zo snel mogelijk weer recht te zetten. Nu kunnen jullie allemaal weer volop genieten van onze waardebonnen! ;)

Mvg, Nicky

Die zijn al lang opgebruikt, nu eerst terug punten sparen ;)
groetjes,
Martin
Dag NickyL

Punten inruilen voor Proximus waardebon lukt niet.
Optie is wel aanwezig , krijg foutmelding.

Groeten
Peter
Reputatie 5
Badge +3
Dag Peter,

Van welk bedrag had je een waardebon wensen omruilen? Welke foutmelding krijg je precies? Ik wil ze alvast even manueel voor je bestellen.

Kan jij je klantgegevens bezorgen via een PB? Dit kan steeds via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Nicky
Heb eens een vraag kan ik met een waardebon ook een herlaadkaart kope ?om mijn dochter haar gsm te herlaade want zij gebruikt nu mijn 2de num
Reputatie 6
Badge +3
Neen, de waardebon is enkel en alleen bruikbaar voor toestellen/accessoires. Je kan je punten wel apart inwisselen voor Pay&Go voordelen.

Groetjes,

Lorentz

Reageer