Skip to main content
Lange tijd ging het goed met tv overal op pc .

Deze avond wil ik aanloggen. Na de ingave van mijn userid en paswoord , krijg ik de boodschap dat de pagina niet beschikbaar is .



Zijn er technische problemen ? Wat is er aan de hand ?



Ter info, test op smartphone tv overal : werkt

Ter info , test op ipad tv overal : werkt



Alleen op pc werkt het niet, pagina is niet beschikbaar. Alhoewel we bijna dagelijks via Mozilla Firefox , met windows 10 , zonder probleem hebben kunnen aanloggen. Alleen nu niet meer ...

Help !





Ro
Je hebt toch niet af te rekenen met dit probleem hier (al heb ik dit bestandje nooit verwijderd onder w10 en bij mij werkt het wel, het staat zelf op 4 verschillende plaatsten bij mij)

https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/tv-overal-33659/index1.html#post539265
Hallo Elsa, bedankt voor je snelle reactie. Maar ondertussen heb ik telefonisch contact gehad met Proximus helpdesk. Blijkbaar is er een probleem met de website.

Op ipad en smartphone wordt er met een applicatie gewerkt en daar zijn geen problemen. Wel op pc, vermits het hier via een website gaat en men dient aan te loggen. En er zijn blijkbaar problemen met deze website , zegt men ... er wordt aan gewerkt, maar men weet niet wanneer het opgelost zal zijn, misschien vandaag, misschien morgen ...



Soms heb ik echt mijn twijfels over de technicitieit van de mensen die de oplossingen dienen te zoeken en/of te vermijden dat er problemen komen .



Groeten.

Ro

Reageer