Proximus tv nieuwe interface ?

  • 25 November 2015
  • 31 reacties
  • 867 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 686 reacties
Deze morgen kon ik vaststellen bij mijn zoon dat daar de nieuwe interface voor Proximus tv reeds op het tv scherm verschijnt.


Hij heeft een V5 decoder.


Ikzelf woon in dezelfde gemeente en heb deze nieuwe interface nog niet binnengekregen. Heb wel een V4 decoder.


Kan dat ? Is er een concrete planning voor de outroll van deze interface ?




Ro



31 reacties

conclusie PX moet niet alleen gratis alle v3's vervangen maar ook alle v4's 😉
Reputatie 7
Badge +1
conclusie PX moet niet alleen gratis alle v3's vervangen maar ook alle v4's ;-)
Ook de gekochte? "gratis" in huur zeker tegen 8€? Voorstel: ofwel de V4's als 1e decoder laten blijven tellen en de V5c als 2e decoder tg. 5€? ofwel die V5c voor 50€ laten aankopen? ik zeg zomaar wat...
heel simpel Sinjoor, letterlijk zoals het in de media ook verschenen is alle decoders van de oude generatie worden gratis vervangen, dus de gekochte ook en een gekocht blijft een gekochte, ook als hij vervangen wordt door een andere, dus geen huur! dan zou het ook kloppen zoals de woordvoerders het in eerst instantie laten uitkomen heeft.
Maar dat zal weer veel te simpel geredeneerd zijn zeker van mij 🙂
Reputatie 2
Badge
Hoe meer mensen de V5(c) gebruiken, hoe minder klachten over Px-TV (eens alle bugs weg zijn:-) Ik vermoed dat de nieuwe interface er ofwel helemaal niet komt op de V4 ofwel toch te traag gaat werken op de V4. Als klanten dus een V5 willen kopen zou Px dat moeten aanmoedigen.
Ik durf mij er niet over uitspreken, eerst dacht ik ook die v5-c heel weinig problemen, maar nu heb ik toch regelmatig problemen met de v5-c dat hij crasht dus mss wel minder klachten als in het begin van de nieuwe interface software, maar er mogen er toch ook niet teveel nieuwe meer opduiken ook dan ;)
Moet nog afwachten of ik het nog veel ga voor hebben!?
Reputatie 7
Badge +1
heel simpel Sinjoor, letterlijk zoals het in de media ook verschenen is alle decoders van de oude generatie worden gratis vervangen, dus de gekochte ook en een gekocht blijft een gekochte, ook als hij vervangen wordt door een andere, dus geen huur! dan zou het ook kloppen zoals de woordvoerders het in eerst instantie laten uitkomen heeft.
Maar dat zal weer veel te simpel geredeneerd zijn zeker van mij :)

Eerlijk, open en simpel? een dodelijke combinatie! zeker voor een helpdesk!:8
Enfin, we laten het rustig (?) op ons afkomen zeker?:P
Hopelijk laten ee voor die V4's nog een hele tijd de mogelijkheid open om er de hardeschijfopnames mee af te spelen. Het blijft wel je eigendom niet?

Reageer