Sinds deze namiddag heb ik geen internet of tv meer (in west vlaanderen). Vaste lijn werkt wel nog. Heb de helpdesk gebeld, maar na het doorgeven van mijn telefoonnummer krijg ik de boodschap dat er een "incident" is, zonder details of wanneer het opgelost zal zijn.
Wat is er aan de hand?
Had deze middag tijdelukke uitval internet en tv. Nu werkt deze weer. Woon in Wenduine, west-Vlaanderen. 5 dagen geleden had ik ook hetzelfde. Weet nog steeds de reden niet.
Ja maar als je belt naar 0800 22 800 en je telefoonnummer ingegeven hebt krijg je dan ook de melding dat er een probleem is, want ik denk dat het bij Kshoefs is zijn internet en Tv niet terug normaal gekomen.
Dag Antoon, ik zie inderdaad dat je gisteren onderbrekingen had. Is het momenteel in orde? Herstart zeker eens de bbox mocht dit nog eens gebeuren. MVG, Wim
OK, bij deze is dit dan afgesloten. Maar zou een goede service zijn, vanuit Proximus, als dit soort incidenten ergens te raadplegen zou zijn voor Proximus-klanten. Dan was heel deze conversatie niet nodig geweest :-)
(nu, ik weet nog steeds niet wat er precies aan de hand was, ma bon.)
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.