Beantwoord

Proximus TV en Internet down

  • 23 November 2017
  • 8 reacties
  • 176 Bekeken

Sinds deze namiddag heb ik geen internet of tv meer (in west vlaanderen). Vaste lijn werkt wel nog. Heb de helpdesk gebeld, maar na het doorgeven van mijn telefoonnummer krijg ik de boodschap dat er een "incident" is, zonder details of wanneer het opgelost zal zijn.
Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Wim VL 24 November 2017, 16:08

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Had deze middag tijdelukke uitval internet en tv. Nu werkt deze weer. Woon in Wenduine, west-Vlaanderen. 5 dagen geleden had ik ook hetzelfde. Weet nog steeds de reden niet.
Ik woon in Waregem... En is nog steeds niet opgelost.
Ja maar als je belt naar 0800 22 800 en je telefoonnummer ingegeven hebt krijg je dan ook de melding dat er een probleem is, want ik denk dat het bij Kshoefs is zijn internet en Tv niet terug normaal gekomen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Karel, ik vermoed dat je probleem ondertussen in orde is? MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag Antoon, ik zie inderdaad dat je gisteren onderbrekingen had. Is het momenteel in orde? Herstart zeker eens de bbox mocht dit nog eens gebeuren. MVG, Wim
Het is inderdaad terug in orde. Maar weet dus niet wat nu het probleem was. Weet u meer?
Reputatie 7
Badge +4
Ik vermoed een algemeen probleem in je omgeving. Mocht je toch nog problemen ervaren mag je het ons gerust laten weten.
OK, bij deze is dit dan afgesloten. Maar zou een goede service zijn, vanuit Proximus, als dit soort incidenten ergens te raadplegen zou zijn voor Proximus-klanten. Dan was heel deze conversatie niet nodig geweest :-)
(nu, ik weet nog steeds niet wat er precies aan de hand was, ma bon.)

Reageer