Skip to main content
Beantwoord

Proximus tv app werkt niet


  • Apprentice
  • 8 reacties
Sinds een maand hebben wij Proximus tv. Wanneer ik me echter probeer in te loggen via de tv app op mijn iphone, springt de app telkens terug naar het beginscherm in plaats van daadwerkelijk te laden. Hoe kan ik dit oplossen? Ik probeerde dit reeds verschillende keren de voorbije maand, heb mijn toestel al regelmatig herstart alsook de app opnieuw gedownload. Bedankt!

Beste antwoord door SamuelD

Ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken om in te loggen op de tv app.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

12 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • Antwoord
  • 2 oktober 2017
Ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken om in te loggen op de tv app.

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 2 oktober 2017
Heb hetzelfde probleem

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 2 oktober 2017
Kan je me je lijnnr of klantennr doorgeven in privebericht ?

dan bekijk ik dit voor je

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


Mvg

Jonathan

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 2 oktober 2017
Klantnr is verstuurd

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 213 reacties
  • 3 oktober 2017
Beste Vernis, We hebben de verandering doorgegeven, normaal moet ze binnen korte tijd actief worden, en dna kan je Instagram naar hartelust gebruiken. Veel plezier ermee. Jan

  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 3 oktober 2017
Vernis schreef:
Heb hetzelfde probleem


Ik zit met hetzelfde probleem. App al opnieuw geïnstalleerd maar helaas 😞.

andreas.ball
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 3 oktober 2017
Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik krijg de melding dat ik geen toegang heb tot de app maar het staat er bij bij mijn Familus pack op MyProximus.

Martin
  • 33312 reacties
  • 3 oktober 2017
jonathandr schreef:
Kan je me je lijnnr of klantennr doorgeven in privebericht ?

dan bekijk ik dit voor je

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


Mvg

Jonathan


Heb je ook gedaan wat hierboven staat

andreas.ball
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 3 oktober 2017
Ik heb inderdaad al een privebericht gestuurd, maar tot nu toe nog geen reactie. Dacht dat het kon helpen om even hier ook te posten 🙂

Martin
  • 33312 reacties
  • 3 oktober 2017
Inderdaad alle wegen leiden naar Rome 😉

Beste,
Ik heb hetzelfde probleem.
Kunnen jullie me verder helpen?
Klantnummer: 620628056

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 302 reacties
  • 31 oktober 2017
Beste,

over welk probleem gaat het? Graag een korte beschrijving van uw probleem.

Mvg,

Aw