Skip to main content
Beantwoord

Proximus TV app voor Windows 8(.1) & Windows 10 problemen.


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

52 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 23 maart 2016
Dat is dan op een nokia RM-974_1075 ?

Martin
  • Auteur
  • 33554 reacties
  • 23 maart 2016
Nee het gaat om een Laptop en een Notebook.
Laptop draait op w8.1 en Notebook op W10.
waarop beide, via windows store, "Proximus TV" app geinstalleerd werd.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 23 maart 2016
Eric,

ik geef je probleem door voor verder nazicht en laat je nog iets weten.

MVG,

Wim

Martin
  • Auteur
  • 33554 reacties
  • 23 maart 2016
Wim,

Blij te horen dat het probleem verder zal opgevolgd worden.

Mvg,
Eric.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 23 maart 2016
Eric,

kan je nog eens proberen alles testen?

MVG,

Wim

Martin
  • Auteur
  • 33554 reacties
  • Antwoord
  • 23 maart 2016
Wim,

Ik heb op beide getest op windows 8.1 laptop en W10 notebook en op beiden werkt de "Proximus TV"- app goed nu :)
Heel erg bedankt voor je tussenkomst.

Mvg,
Eric

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 23 maart 2016
Graag gedaan.

MVG,

Wim

Hallo Wim

Ik heb deze topic helemaal doorgelezen en tot de conclusie gekomen dat ik hetzelfde probleem had als Eric.
Als ik tv wil kijken op de gedownloade app "Proximus TV" voor windows 10 krijf ik steeds de foutmelding; er is een probleem opgetreden probeer opieuw.
Als ik kijk naar mijn gekoppelde apparaten zie ik dat enkel mijn smartphone daar aanwezig is en dus geen laptop. Ook heb ik Silverlight staan.
Heeft u een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Alvast bedankt!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 7 april 2016
Dag Daniel,

kan je me via privé je vaste lijn nummer of klanten nummer geven samen met je myproximus login? Dan controleer ik het.

MVG,

Wim

Dag Wim,

Ik heb zonet mijn gegevens doorgestuurd

mvg
Daniel

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 8 april 2016
Daniel,

we zien hier een pc acer apsire v3. Betreft het deze pc of een andere?

MVG,

Wim

Wim,

Dit is inderdaad de pc waar ik het over heb waarbij de foutmelding te zien is bij het gebruiken van de tv app.

mvg
Daniel

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 8 april 2016
Daniel,

we hebben ondertussen een aanpassing gedaan. Kan je nog eens testen?

MVG,

Wim

Elsa
  • 156 reacties
  • 8 april 2016
Wim VL,
Hoe verklaar je eigenlijk dat bij de één dit direct werkt en bij de anderen moet er eerst een aanpassing gedaan worden, is dat iets dat aan je TV profiel moet aangepast worden of zo ?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 8 april 2016
Dit hangt af van de naam van de pc. Indien te lang moet dit manueel door ons toegevoegd worden voorlopig. Dit wordt echter binnenkort opgelost.

MVG,

Wim

Elsa
  • 156 reacties
  • 8 april 2016
Wim VL,
Bedankt voor de verduidelijking.
Mvg, Elsa

Wim VL schreef:
Daniel,

we hebben ondertussen een aanpassing gedaan. Kan je nog eens testen?

MVG,

Wim



Beste Wim,

Heb het nog eens getest maar krijg steeds dezelfde foutmelding

mgv
Daniel

Bij mijn aangesloten toestellen zie ik ook nog steeds enkel mijn smartphone staan en niet mijn acer laptop?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 8 april 2016
Ik kan helaas de bijlage niet zien. Welke foutmelding krijg je precies en wanneer krijg je die te zien?

Er staat gewoon:
fout
"Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw a.u.b."

Deze foutmelding krijg ik steeds als ik op "play" wil duwen om effectief tv te kijken of als ik de demo wil starten van hoe de app werkt
Ik vind het vreemd dat ik op mijn browser perfect wel kan kijken, maar op deze app dan niet?

Alvast bedankt!

Elsa
  • 156 reacties
  • 8 april 2016
Dat was bij mij ook zo hoor, alleen via de w10-app en w8.1-app wilde het niet werken en kreeg ook een foutmelding, maar na een ingreep door Px medewerkers is dit in orde gekomen en werkt het nu zowel op w10 als op W8.1.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 8 april 2016
Het zou nochtans moeten gaan. Kan je eens meerdere malen achter elkaar op play drukken tot het lukt?

Ik heb alles nog eens opnieuw geïnstalleerd zowel Silverlight als de Tv app maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding..
Maar bij het opnieuw installeren zag ik dat mijn laptop er weer niet tussen stond?
Misschien probleem bij mijn laptop dan?

mvg
Daniel

Elsa
  • 156 reacties
  • 8 april 2016
FYI: Silverlight is alleen nodig voor de browserversie niet voor de app versie.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 8 april 2016
Ik dacht dat een laptop niet bij die 5 toestellen kwam te staan? Ik begin helemaal confuus te geraken. :$
Bij mij werkt het via de app zowel met 8.1 op WP (die staat in de lijst van verbonden apparaten) en met Surface W10, maar die staat niet in de lijst.

Reageer