Skip to main content

Proximus tv app en tv verbinden


  • Apprentice
  • 7 reacties
Sinds kort krijg ik geen contact meer tussen mijn tv en de Proximus tv app. In de app krijg ik steeds de melding dat er geen ander toestel op het WiFi- kanaal te vinden is.

13 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 13 februari 2017
Dag Heidi,

ben je wel degelijk geconnecteerd met het wifi 2.4 kanaal van je bbox?

MVG,

Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 13 februari 2017
Ja hoor. Dat ben ik wel degelijk.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 13 februari 2017
Heb je alles al eens herstart ? Modem en decoder ? Mvg,Robrecht

  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 13 februari 2017
Heropstarten van de modem hielp eerst niet. Bij de tweede poging en nzdien 5 keer opnieuw opstarten van de app werkt het plots wel terug.
Hopelijk blijft dit nu zo

  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 13 februari 2017
Heropstarten van de modem hielp eerst niet. Bij de tweede poging en nzdien 5 keer opnieuw opstarten van de app werkt het plots wel terug.
Hopelijk blijft dit nu zo

  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 13 februari 2017
Heropstarten van de modem hielp eerst niet. Bij de tweede poging en nzdien 5 keer opnieuw opstarten van de app werkt het plots wel terug.
Hopelijk blijft dit nu zo

  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 13 februari 2017
Het werkt terug. Maar voor hoe lang?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 13 februari 2017
Het werkt. Halleluja.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 13 februari 2017
Na vele pogingen van heropstarten werkt het

Dondidi
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 21 februari 2017
Mijn tablet en smartphone zijn goed ingesteld maar als ik wil swippen naar mijn tv gebeurt er gewoon niets
wie kan mij helpen?
Dank bij voorbaat

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 21 februari 2017
Dag Didier,

kan je eens precies uitleggen wat je op dat moment aan het doen bent? Gaat het over de proximus tv applicatie? Ben je wel degelijk verbonden via je eigen wifi? Heb je alles al eens herstart (bbox en decoder)?

MVG,

Wim

Dondidi
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 21 februari 2017
Ok Ben verbonden met mijn eigen WiFi
Het gaat over Proximus tv
En heb al verscheiden malen herstart
Groetjes

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 21 februari 2017
Heb je al eens de applicatie verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op je smartphone en is je operating software up to date?

Reageer