Probleem gevonden
Bladzijde 1 / 1
welk probleem heb je dan gevonden?
Bij mij werkt de TV app op Android en W10 in ieder geval zonder probleem, dit ter info.
Bij mij werkt de TV app op Android en W10 in ieder geval zonder probleem, dit ter info.
stenf
kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven ?
lijnnr of klantennr en login
je hebt de app al eens opnieuw geinstalleerd ?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven ?
lijnnr of klantennr en login
je hebt de app al eens opnieuw geinstalleerd ?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
Hoi, ik ben nieuwe klant en kan helemaal niet de proximus tv app gebruiken. ik krijg na inloggen volgende foutmelding:
the account information you provided does not allow you to use the app. Please check whether the proximus tv app is activated on the proximus website (via myproximus)
dit heb ik dus al gedaan en na veel omwegen gezien dat het geactiveerd is - en nu?
bedankt voor de hulp!
the account information you provided does not allow you to use the app. Please check whether the proximus tv app is activated on the proximus website (via myproximus)
dit heb ik dus al gedaan en na veel omwegen gezien dat het geactiveerd is - en nu?
bedankt voor de hulp!
hi nikky
Kan je ons via privebericht even je gegevens doorgeven
je lijnnr of klantennr en je myproximuslogin
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
Kan je ons via privebericht even je gegevens doorgeven
je lijnnr of klantennr en je myproximuslogin
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.