Skip to main content
Kan niet inloggen ,na intoetsen springt scherm terug naar inlogscherm .iphone 6 is het toestel ,hoe los ik dit op
Koen, kan je nog eens proberen ?
Prima het werkt,hoe heb je dit gedaan?
Er ontbrak een link in myproximus ik heb deze toegevoegd en hier mee zou het moeten in orde zijn Groeten,Robrecht
Bedankt voor de snelle reactie super!
ik heb hetzelfde probleem (iPad 2)...
Hi Mike, probeer nu eens opnieuw Mvg Sabine
Dag allemaal,



Ik heb hetzelfde probleem. Tot voor kort had ik geen toegang tot de Proximus TV app maar mijn abonnement is aangepast en nu zou het moeten lukken. Bij het inloggen word ik echter altijd terug naar het login scherm gestuurd, zonder fout melding. Dit op al mijn toestellen (iPad , iPhone).



Hoe los ik dit op?



Groeten,

Marc
Hi Marc,



Bij jou zie ik geen probleem met de link naar je Myproximus account: ok



Log je wel degelijk in met de account xxxxxxxxxxxxxxxx@xxxxxxfisc.be?



Mvg sabine
Sabine,



Bij alle iOS toestellen word ik bij het inloggen gewoon terug naar het login scherm gestuurd. Bij Android verteld de app me dat ik de Proximus TV dienst eerst moet activeren voor mijn account in MyProximus, maar ik kan er daar niets van vinden...



Ik gebruik inderdaad de account die je daar omschrijft.



Groeten,

Marc
Dag Marc,



Ik zag dat er toch nog iets fout stond op je lijn, ik heb het aangepast. Kan je het nu nog eens proberen?



Groeten,



Kim
Alles werkt! Bedankt!
graag gedaan!
Beste , ook ik heb dat probleem, heb i phone 6, wanneer ik mijn gegevens voor inloggen ingeef moet ik even wachten en dan moet ik opnieuw mijn gegevens ingeven ... ik geraak niet verder...

alvast bedankt om mij te helpen .
Kan je dit voor mij ook aanpassen? Probleem werd reeds 2 weken geleden aangekaart..
Hanne, kan je me je myproximuslogin doorgeven via privebericht ?



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg

jonathan
Kan je me je myproximuslogin doorgeven via privebericht ?



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg

jonathan
Beste,

Inmiddels heb ik reeds 4 privéberichten gestuurd, maar voorlopig heb ik nog geen antwoord gekregen..

Hopelijk lukt het deze keer wel!

Reageer