Skip to main content

Proximus klantendienst: vraag in verband met factuur: geen afdoend antwoord - afgescheept

  • 21 February 2012
  • 0 reacties
  • 5672 Bekeken

Beste,


Gisteren een GSM factuur van mijn dochter mogen ontvangen. In tegenstelling met de andere maanden is er nu plots iets te betalen.

Er is een "magische" overdracht van verleden maand. Ik heb tweemaal gebeld naar de klantendienst om details.

De eerste medewerker verwees mij door naar de details via de e-services; Dit heb ik gedaan maar er is geen detail.

De tweede medewerker " Naya" zonder achternaam ( mag niet worden doorgegeven) luisterde naar mijn klacht en vertelde dat ik de factuur niet moet betalen. Toen ik vroeg om dit officïëel te bevestigen op één of andere manier, was het hek van de dam.

Ik moet geen schrik hebben voor een rappel en moet het zaakje maar vertrouwen.

Ik heb gezegd niet tevreden te zijn met deze aanpak en verteld dat ik bij een rappel genoodzaakt zal ziin om de Telecom onbudsman aan te schrijven.

Deze werkwijze is ongehoord en tart elke verbeelding!

Naar aanleiding van een factuur vraag ik om details, de factuur moet in één keer niet worden betaald op een loutere mondelinge toezegging!



Graag tussenkomst,


0 reacties

Geen reactie

Reageer