Vraag

Proximus Fon

  • 22 February 2017
  • 54 reacties
  • 4327 Bekeken


Toon eerste bericht

54 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Proximus fon draait op klanten hun persoonlijke bbox2 of 3. Zoals met een bbox2 of 3 thuis loopt die soms is vast of werkt de wifi niet meer goed en is er een reboot nodig. Indien die klanten met een slechte werkende fon niet rebooten of hun bbox staat in de kelder of dergelijke ga je al een slechte verbinding hebben of geen verbinding kunnen maken. Er zijn zoveel mogelijke redenen. Proximus heeft hier geen controle over.

Mvg, Robrecht
Reputatie 7
Badge +1
Dag GlnnM,

Je kan je login terug vinden via myproximus. Daar heb je ook de optie om een nieuw passwoord aan te maken voor je FON account.

Indien het op een mobiel toestel is kan je het ook instellen via de myproximus app.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect/pa...



Mvg, Robrecht

Het Proximus Team

Dag Robrecht,
De vraag die men stelt is dat Proximusfonspot slechter werkt als Telenethomespot. Heb dit ook mee gemaakt in Brussel en meerdere plaatsen. Met PXfon geen verbinding en Telenethomespot wel. Heb dit vermeld op het forum maar dan krijg je geen reactie. Hoe komt dit eigenlijk. Alvast bedankt voor het antwoord.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +4
Dag GlnnM,

Je kan je login terug vinden via myproximus. Daar heb je ook de optie om een nieuw passwoord aan te maken voor je FON account.

Indien het op een mobiel toestel is kan je het ook instellen via de myproximus app.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect/pa...

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
In de telenethotspot log ik zo in met de gegevens van een ander.

Reageer