Proximus, dikke bazaar


Reputatie 4
Badge +1
Dit is nu al de zoveelste keer dat ik het probleem heb. Vandaag viel die bazaar weeral uit, ben je een film aan't bekijken en lap, tis gedaan, net alsof de modem vanzelf opstart. Dus geen tv en geen internet. En als de modem opgestart is wel internet, maar geen tv. Dus decoder ook maar resetten.
Op tv na 20 minuten: Proximus welkom en op decoder staat start software, verder niks noppes decoder blijft gewoon hangen. Ik heb nu opnieuw de decoder gereset, dus maar afwachten
Het is net alsof er zich bij Proximus iemand verveelt en af en toe eens de mensen lastig valt.

Ben het kotsbeu, morgen naar Telenet kijken.

28 reacties

Ja maar ik moet volgens technieker nog wifi hebben dus zou moeten zijn .....(naam)wifi.2'4 en dan zou moeten vinden .....(naam)wifi5'0
Die 5.0. Nog steeds niet gevonden al meerder laptops gsms gezocht er achter.nooit.gevonden.
Die moet ik gebruiken om 3 meter verder internet te hebben in mijn huis
nog nooit zo een miserie gehad.

Technieker.controleer kwaliteit van internet maar gebruikt wel 5.0. Om te.controleren terwijl dat niet is dat wij kunnen gebruiken.

Volgens technieker heeft iedereen twee soorten internet 5.0. En 2.4. Die je kan gebruiken 5.0. Is sterkst.
Nog nooit geweten dat je twéé Wi-Fi heb.

Volgens wij wist technieker.juist niets
Erbij kreeg als antwoord van.Technieker kan niets aandoen ligt aan u isolatie in u huis.

Denk als jij enal miserie hebt van i begin.
Dat zelfs deurwaarder krijgt van factuur die niet is, omdat ze mij twee aansluiting haden geven op twee telefoonnummers voor tv en internet en telefoon. En proximus zegt kan.niet van deurwaarder want alles is inorde van facturen. Maar toch is gebeurd en gisteren opnieuw brief dus nog steeds inorde.
Dat je ook wel zal zeggen dat er nog niet veel geholpen is.

Leuk he brief van deurwaarder voor. Een factuur die verkeerde gefactureerde is.

En vorige maand hebben ze mij 4 digiboxen bij gerekend terwijl zelfs niet aangevraagd had.

Wifi probleem kan.niet opgelost worden zeggen ze. Dus enorm hulp he.
Maja als u alles moet uitleggen sinds januari ik al tegen gekomen ben met.proximus heb ik 20bladzijden vol.

Nog.nooit.zo miserie gehad.

Énorm veel spijt dat voor iets goedkoper.bedrag overschakelde. Maar dat verschil betaal graag bij u voor geen miserie te hebben meer

Telenet nooit miserie internet.
Proximus inderdaad 3 meter verder geen internet meer. Dit kan niet opgelost worden zei technieker.
Omwille van dat internet heeft miu tv twe.wifi bridge nodig om.niet om 10minuten zonder verbinding te zitten.
Woon naast de markt dus van bos geen sprake.

Twee klante nummers voor een aaansluiting.
Factuur van mijn tweede klanten nummer hebben ze ge crediteerd omdat het een fout was uiteindelijk tóch door gestuurd naar.Deurwaarder.
Nu gisteren tweede brief van.Deurwaarder. proximus ging al maand geleden opgelost hebben.

Van echte goeie hulp is er.dan geen sprake.

Dan heb je wel in een bos gewoond, want ik woon op het 3de zonder wifi bridge. mijn tv staat wel acht meter daar vandaan dat is wat anders, dus betaal jij dan maar meer bij Telenet. Wat jij zegt klopt langs geen kanten. Dan zal dat internet dus maar bij 1 klant werken verder dan 3 meter. Wel wifi te verstaan zonder kabel of een andere aansluiting. Ik ben ook bij Telenet geweest en ken daar ook de prijzen. Jij doet precies of ze je hier niet helpen?
Reputatie 7
Badge +4
Niet elk toestel is compatibel met wifi 5.0, maar de meeste smartphones kunnen beide aan, dus daar zou je die toch op moeten terugvinden. Onze wifi bridge werkt ook via 5.0, dus zo lang die werken kan je er ook zeker van zijn dat je modem dit signaal uitzendt.

Reageer