Ik zoek tevergeefs een manier om met Proximus te communiceren.
Wij zitten sinds vorige week donderdag zonder internet/televisie. De afspraak met een technieker voor vandaag werd net via SMS afgezegd. Bij het 0800 nummer krijg ik een boodschap van een automatisch antwoordapparaat, onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen! Op de website krijg je bij het aanklikken van "contact" een melding dat de pagina niet meer bestaat.. En dat voor een TELECOM bedrijf!!
Heeft iemand een tip?
Hoe kan je trouwens klacht indienen? Ook al onmogelijk te vinden op de website. Bij oudere berichten staan weblinks, maar die werken niet (meer).
Bladzijde 1 / 1
Hi Linda,
Ik begrijp je ongenoegen, je lijn is echter betrokken bij infrawerken/laswerken . Een aannemer trok een kabel over waardoor verschillende klanten buiten diensst. Wegens de omvang van dit werk, etc.. voorziene eindatum 27/07. Waarvoor excuses.
Klacht indienen kan via
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
mvg sabine
Ik begrijp je ongenoegen, je lijn is echter betrokken bij infrawerken/laswerken . Een aannemer trok een kabel over waardoor verschillende klanten buiten diensst. Wegens de omvang van dit werk, etc.. voorziene eindatum 27/07. Waarvoor excuses.
Klacht indienen kan via
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
mvg sabine
Klacht kan dus alleen schriftelijk of door te bellen ... meende toch dat het vroeger ook per mail kon ...
Beste,
hier : https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/hoe-stuur-ik-een-email-naar-proximus-helpdesk-38745#post574645
kan u een duidelijk wijzer vinden.
hier : https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/hoe-stuur-ik-een-email-naar-proximus-helpdesk-38745#post574645
kan u een duidelijk wijzer vinden.
Hallo Stefanie,
Chat icoon:
- via 0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via de chat op onze supportpagina's:
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
zie "Chat icoon" hieronder.
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht
aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
- zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
- Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals onder ander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
Chat icoon:
Beste Sabine, Simon & Martin
wat contact name met Proximus betreft, bedankt voor de tips, maar via de "Mail ons" word je gewoon in een rondje gestuurd, net zoals bij het aanklikken van de "contact" buttons. Het komt erop neer dat je of een brief moet schrijven of naar het 0800 nummer bellen (wat in mijn geval tot niets leidde).
Sabine, wat je link naar de "klacht" betreft, deze werkt niet. Ondertussen ben ik te weten gekomen dat het niet mogelijk is via de website klacht in te dienen!
Mijn probleem lijkt ondertussen wel opgelost, dank zij een pientere en gemotiveerde technicus die zelf het initiatief heeft genomen om langs te komen (deze ochtend om 7 uur was hij er al!) aangezien uit tests bleek dat het niet om een extern probleem ging (de aannemer en de vernielde kabel etc..). Hierbij nogmaals dank, beste technicus uit Lebbeke!
wat contact name met Proximus betreft, bedankt voor de tips, maar via de "Mail ons" word je gewoon in een rondje gestuurd, net zoals bij het aanklikken van de "contact" buttons. Het komt erop neer dat je of een brief moet schrijven of naar het 0800 nummer bellen (wat in mijn geval tot niets leidde).
Sabine, wat je link naar de "klacht" betreft, deze werkt niet. Ondertussen ben ik te weten gekomen dat het niet mogelijk is via de website klacht in te dienen!
Mijn probleem lijkt ondertussen wel opgelost, dank zij een pientere en gemotiveerde technicus die zelf het initiatief heeft genomen om langs te komen (deze ochtend om 7 uur was hij er al!) aangezien uit tests bleek dat het niet om een extern probleem ging (de aannemer en de vernielde kabel etc..). Hierbij nogmaals dank, beste technicus uit Lebbeke!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.