Ik kan niet inloggen op de Proximus cloud app. Het geeft heel de tijd de melding dat het mislukt is. Ik heb al twee keer mijn wachtwoord veranderd maar dit werkt niet.
Bladzijde 1 / 1
Shanna, wij zien dat je de cloud account nog niet hebt geregistreerd op je myproximus account. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html
Ik zit met hetzelfde probleem, alleen is het niet opgelost wanneer ik de stappen op bovenstaande link volg.
Ik heb dringend opslagplaats nodig, dus kan iemand me aub asap helpen?
Ik heb dringend opslagplaats nodig, dus kan iemand me aub asap helpen?
Hey Nathalie, vul het contact formulier in via onze site, een collega van het cloud-team zal je snel antwoorden
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
kies "Snel aan de slag? hier vind je een antwoord op je vraag
Dan "Ik ben klant en ken mijn telefoonnummer
Voer dan je telefoonnummer in en druk op OK
Dan kies je "Ik heb een technische vraag"
Dan "Mijn product werkt niet goed"
Daarna kies je internet en dan Cloud, en volg de stappen :-)
Mvg,
AndyM
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
kies "Snel aan de slag? hier vind je een antwoord op je vraag
Dan "Ik ben klant en ken mijn telefoonnummer
Voer dan je telefoonnummer in en druk op OK
Dan kies je "Ik heb een technische vraag"
Dan "Mijn product werkt niet goed"
Daarna kies je internet en dan Cloud, en volg de stappen :-)
Mvg,
AndyM
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.