Beantwoord

Promotie TV in combinatie met Tuttimus

  • 14 November 2017
  • 25 reacties
  • 1832 Bekeken

beste,

ik zie online dat je een flat screen tv kan kopen aan de prijs van 69 euro indien je een tutimus hebt en een wijziging brengt in je abonnement....

Ik vroeg mij af of ik met mijn tutimus zo een tv kan kopen aan de promotieprijs aangezien ik nog niet lang, sedert eind juli, een abonnement heb.

Misschien ter compensatie van de vele problemen bij de opstart rond facturatie en opstarten juiste diensten?
icon

Beste antwoord door Pringles 4 December 2017, 22:25

Bekijk origineel

25 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Ilse,
Onze procedures laten helaas niet toe om deze bestelling nog te veranderen, omdat deze al een paar maanden oud is. Dus moeten we jou spijtig genoeg teleurstellen. Bedankt voor jouw begrip. Jan
na 34 jaar klant ,zaterdag overgeschakeld naar Tutimus .
Blijkbaar heb ik geen recht op de LG tv als bestaande klant
Nieuwe klanten krijgen wel promoties , ik denk aan overstappen dan krijg je overal voordelen !!!!!
Het is wel zo als de concurrentie net het zelfde doet om een nieuwe klanten binnen te halen, dan is die geen haar beter en dat is uiteraard ook de reden dat ze cadeaus geven om er nieuwe binnen te halen, maar dan zou er inderdaad ook voor trouwe klanten iets moeten tegenover staan en daar zou trouwe klanten korting voor moeten zorgen.
Reputatie 7
Badge +1
Het is wel zo als de concurrentie net het zelfde doet om een nieuwe klanten binnen te halen, dan is die geen haar beter en dat is uiteraard ook de reden dat ze cadeaus geven om er nieuwe binnen te halen, maar dan zou er inderdaad ook voor trouwe klanten iets moeten tegenover staan en daar zou trouwe klanten korting voor moeten zorgen.

Waarom Martin. Als je iets zegt over een prijsverhoging van oude abo's, meestal trouwe klanten, reageert bijna niemand op in dit forum. Jij bent bijna de enigste die hier op reageert. PX denkt gewoon klant is binnen en waarom dan tevreden houden. Zeg het vaker trouwe klant wordt bij PX niet meer beloond. Het is jammer dat dit zo is. Misschien dat dit ooit veranderd maar als je de reacties leest van de community managers op dit forum heb ik weinig hoop. Weinig oog voor de trouwe klant. Jammerlijke zaak.
Ik bedoel inderdaad dat ik mij er niet zo zeer aan erger dat men nieuwe klanten wil lokken door cadeaus te geven, wat overal gebeurt, dus proximus zou dom zijn van het niet te doen, als de anderen het wel doen om zo klanten naar hun kamp te lokken.
Maar wat ik eigenlijk wou duidelijk maken was als ze die cadeaus dan om één of andere reden alleen maar willen behouden voor nieuwe klanten, dat ze dan tenminste er iets tegenover stellen voor trouwe en zeer trouwe klanten en dat mag in de vorm van korting zijn bv. hoe langer klant hoe meer korting of enige ander vorm van beloning voor trouwheid en dan zullen de trouwe klanten zich ook niet meer benadeeld voelen en minder neiging hebben om uit te zien naar een ander operator.
Reputatie 7
Badge +1
Ik bedoel inderdaad dat ik mij er niet zo zeer aan erger dat men nieuwe klanten wil lokken door cadeaus te geven, wat overal gebeurt, dus proximus zou dom zijn van het niet te doen, als de anderen het wel doen om zo klanten naar hun kamp te lokken.
Maar wat ik eigenlijk wou duidelijk maken was als ze die cadeaus dan om één of andere reden alleen maar willen behouden voor nieuwe klanten, dat ze dan tenminste er iets tegenover stellen voor trouwe en zeer trouwe klanten en dat mag in de vorm van korting zijn bv. hoe langer klant hoe meer korting of enige ander vorm van beloning voor trouwheid en dan zullen de trouwe klanten zich ook niet meer benadeeld voelen en minder neiging hebben om uit te zien naar een ander operator.

Bedankt Martin, heel goed verwoord. Wou dat er meerdere op dit forum waren en met kennis en opkomen voor trouwe klanten. Chapeau.
Ik heb vorige week een TUTTIMUS-pakket geactiveerd. Jullie hebben mij reeds proberen contacteren voor een datum voor levering van het Tv-toestel, waarvoor dank 🙂. Ik kamp echter al een ganse week met vervelende stembandproblemen (lees geen stem voor het ogenblik 😞 ), dus kan ik jullie oproep niet beantwoorden... Kunnen jullie me per mail een afspraak geven a.u.b.?

BEDANKT!
Cindy
Wat martin hierboven zegt : “dat de concurrentie net hetzelfde doet om klanten binnen te halen,....”
Dit klopt MAAR concurrentie is duidelijk en niet misleidend in communicatie naar de klanten toe. Voorbeeld : telelenet promo met Samsung smart tv. In hun voorwaarden vermeld Telenet “ voor elke nieuwe/bestaande klantdie kiest voor wigo 10gb.....”
Dit is duidelijk en voor iedereen . Bij prox is hun lg tv icm tuttimus enkel voor nieuwe klanten ( volgens klantendienst). In hun voorwaarden staat dit echter Niet ! Misleidend en schandalig vind ik !
Daar ben ik het volledig mee eens dat Proximus hierin veel duidelijker moet zijn in hun uitleg die ze geven op hun site, zodat er geen misverstanden kunnen bestaan en zoals ik ook reeds uitgelegd heb zijn er dan nog ander duizenden manieren om trouwe klanten te belonen op één of ander manier.
Reputatie 7
Badge +1
Daar ben ik het volledig mee eens dat Proximus hierin veel duidelijker moet zijn in hun uitleg die ze geven op hun site, zodat er geen misverstanden kunnen bestaan en zoals ik ook reeds uitgelegd heb zijn er dan nog ander duizenden manier om trouwe klanten te belonen.
Volledig mee eens. Alleen PX denkt dat het belonen van Premium punten je van het is. Dit systeem moet op de schop. Neem zoals Vodafone/Ziggo in Nederland en start zoiets op voor trouwe klanten. Als je op dit forum al ziet met de problemen rond Premium punten zit er volgens mij niets anders op dan naar een ander systeem te gaan.
Duizenden andere manieren om trouwe klanten te belonen? ( die de trouwe klanten niet zelf kunnen kiezen ) !!!
Wat martin hierboven zegt : “dat de concurrentie net hetzelfde doet om klanten binnen te halen,....”
Dit klopt MAAR concurrentie is duidelijk en niet misleidend in communicatie naar de klanten toe. Voorbeeld : telelenet promo met Samsung smart tv. In hun voorwaarden vermeld Telenet “ voor elke nieuwe/bestaande klantdie kiest voor wigo 10gb.....”
Dit is duidelijk en voor iedereen . Bij prox is hun lg tv icm tuttimus enkel voor nieuwe klanten ( volgens klantendienst). In hun voorwaarden staat dit echter Niet ! Misleidend en schandalig vind ik !


Bart, in de voorwaarden staat wel degelijk dat dit enkel voor een klant (al dan niet nieuw) is die intekent op een Tuttimus voor 24 maanden, betaalt per domiciliering EN een NIEUWE internetaansluiting neemt.
Iemand die al internet van Proximus heeft kan niet genieten van de promotie helaas ?
Wanneer U de voorwaarden leest zal U lezen dat er staat voor elk nieuw internetabonnement en niet internetaansluiting zoals u zegt. Ik heb nu een oud pack ( geen tuttimus) met nog een internet comfort abonnement.
@Antoon1, Korting trouwe klant heeft ook nog bestaan maar dan is dit iets van EPP en nu infinity korting geworden (bv via werkgever), maar daar kan natuurlijk ook weer niet iedereen van profiteren.
De in het groot geafficheerde korting of voordeel Wat je zou doen ( als korting op het lg tv toestel) , namelijk een voordeel van €530 klopt ook niet. Wanneer je identiek toestel koopt en laat leveren via bol.com bedraagt het voordeel nog slechts €399 i.p.v. €530
Reputatie 7
Badge +1
@Antoon1, Korting trouwe klant heeft ook nog bestaan maar dan is dit iets van EPP en nu infinity korting geworden (bv via werkgever), maar daar kan natuurlijk ook weer niet iedereen van profiteren.
@Martin. Dit is wat ik bedoel: https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/
€ 5 korting, verdubbeling data, gratis filmpakket. Premiumpunten moet op de schop. Wat daarin staat is niet interressant. Decathlon, fnac etc wat heb je daaraan. Nee korting of extra's is beter.
En wat als je je proximus opzegt en de dag erna inschrijft op tuttimus? Er staat niets in de voorwaarden. Zou dat nog overwegen, ofwel gans vertrekken.
Ben het volledig eens met alle reacties hier. Ben al klant bij proximus (belgacom) voor internet sinds het inbel modem. Hoeveel jaar dat is weet ik niet maar toch al een hele tijd. Ook voor digitale tv ben ik van telenet indertijd direkt overgestapt naar proximus (belgacom toen nog) Ik heb een pack voor meerdere pc's en 2 digitale tv's en 2 gsm, samen goed voor € 106,95. Gisteren werd ik opgebeld door een proximus medewerker om het pack aan te passen naar tuttimus omdat de prijs van mijn oude pack in prijs verhoogt vanaf 1 januari 2018. Na uitgebreide informatie heb ik mijn goedkeuring gegeven om het pack aan te passen. Maar inderdaad een LG televisie voor € 69 was er niet bij. Dat is exclusief voor nieuwe klanten.
Toen ik de medewerker erop wees dat er wel eens iets voor trouwe klanten mag gedaan worden kreeg ik de raad om mijn opmerking hier op het forum te plaatsen. Is hiermee gebeurd. Zijn wij, trouwe klanten dan inderdaad verplicht om heel de boel op te zeggen en enkele dagen later een nieuwe aansluiting te vragen om te kunnen genieten van die aaanbiedingen. Nogal omslachtig eigenlijk. Dus aan de proximus verantwoordelijken : denk ook eens aan al die TROUWE KLANTEN !!!
Reputatie 7
Badge +1
Ben het volledig eens met alle reacties hier. Ben al klant bij proximus (belgacom) voor internet sinds het inbel modem. Hoeveel jaar dat is weet ik niet maar toch al een hele tijd. Ook voor digitale tv ben ik van telenet indertijd direkt overgestapt naar proximus (belgacom toen nog) Ik heb een pack voor meerdere pc's en 2 digitale tv's en 2 gsm, samen goed voor € 106,95. Gisteren werd ik opgebeld door een proximus medewerker om het pack aan te passen naar tuttimus omdat de prijs van mijn oude pack in prijs verhoogt vanaf 1 januari 2018. Na uitgebreide informatie heb ik mijn goedkeuring gegeven om het pack aan te passen. Maar inderdaad een LG televisie voor € 69 was er niet bij. Dat is exclusief voor nieuwe klanten.
Toen ik de medewerker erop wees dat er wel eens iets voor trouwe klanten mag gedaan worden kreeg ik de raad om mijn opmerking hier op het forum te plaatsen. Is hiermee gebeurd. Zijn wij, trouwe klanten dan inderdaad verplicht om heel de boel op te zeggen en enkele dagen later een nieuwe aansluiting te vragen om te kunnen genieten van die aaanbiedingen. Nogal omslachtig eigenlijk. Dus aan de proximus verantwoordelijken : denk ook eens aan al die TROUWE KLANTEN !!!

Dan heb jij andere info gekregen als ik. Dit forum dient hier niet voor. Heb daar een privebericht ontvangen van een moderator die dit anders formuleert. Heb genoeg voorbeelden aangehaald zoals KPN en Ziggo/Vodafone in Nederland. Ze koppelen van dit forum op het gebied van Trouwe Klanten niets terug naar de Marketing of hogere afdeling van PX. Het is gewoon take it or leave. Enigste mogelijkheid is dat iedereen hierover een mail stuurt naar de CEO van PX. Misschien dat er dan geluisterd wordt. Heb dit al gedaan met alle info en heb al een leesbericht terug ontvangen van de CEO van PX. Wie weet.
Ik den niet dat iedereen het e-mail adres van de CEO van Proximus kent !
Reputatie 7
Badge +6
Het is niet de bedoeling dat er gemaild wordt naar onze ceo. Dergelijke links zullen verwijderd worden.
Op het forum en op onze website zijn er voldoende contactmogelijkheden.
Mvg
Wim
Reputatie 7
Badge +1
Het is niet de bedoeling dat er gemaild wordt naar onze ceo. Dergelijke links zullen verwijderd worden.
Op het forum en op onze website zijn er voldoende contactmogelijkheden.
Mvg
Wim

Yep, alleen wordt er niets mee gedaan. Jij zegt dat zelf. Dus is dat de enigste mogelijkheid om gehoord te worden.
Ik vraag me eigenlijk af waarom het niet de bedoeling dat er naar de CEO gemaild wordt? Uiteindelijk draagt zij toch de eindverantwoordelijkheid. En als het duidelijk is dat er op het gebied van respect naar bestaande klanten toe momenteel iets fout loopt, en als blijkt dat de filters tussen dit forum en de CEO dit gebrek aan respect verdoezelen of minimaliseren, dan hebben wij als klant dit recht wel vind ik. Maar ik begrijp eveneens dat het niet haar taak is en dat zij veel belangrijker werk te doen heeft, zij heeft daar trouwens haar medewerkers voor. En daar wringt het marketingschoentje!
Dus een oproep aan zij die verantwoordelijk zijn voor deze aanbieding: behandel trouwe klanten (ik ben dit sedert 1990!) minstens gelijkwaardig aan potentiële nieuwe klanten! Dus hier met die televisie aan 69€ ... en neen het is me niet om die televisie te doen maar om het principe.
Inderdaad, zo is dat. Het principe : trouwe klanten zijn klant en nieuwe klanten aantrekken is keiharde commerciële prioriteit. Dit is natuurlijk niet alleen het geval bij Proximus maar algemene tendens. Wij, trouwe klanten kunnen niets anders dan aan de bel blijven trekken. Zo was er bij Proximus het probleem van downloadsnelheid. Deze bleef armzalig hangen op 18 mb. Na jaren opmerkingen aan Proximus kon dat opeens wel naar 60. Waarom jaren wachten ?
Komaan heren verantwoordelijken, kom nu eens met iets beters voor je trouwe klanten dan een aanpassing van het bestaande pack voor te stellen met enkele euros profijt en een gratis filmpje. Oh ja, en 3 gb mobiele data op je smartphone inbegrepen in tuttimus. Graag nog veel meer reacties !!
Reputatie 7
Badge +1
Inderdaad, zo is dat. Het principe : trouwe klanten zijn klant en nieuwe klanten aantrekken is keiharde commerciële prioriteit. Dit is natuurlijk niet alleen het geval bij Proximus maar algemene tendens. Wij, trouwe klanten kunnen niets anders dan aan de bel blijven trekken. Zo was er bij Proximus het probleem van downloadsnelheid. Deze bleef armzalig hangen op 18 mb. Na jaren opmerkingen aan Proximus kon dat opeens wel naar 60. Waarom jaren wachten ?
Komaan heren verantwoordelijken, kom nu eens met iets beters voor je trouwe klanten dan een aanpassing van het bestaande pack voor te stellen met enkele euros profijt en een gratis filmpje. Oh ja, en 3 gb mobiele data op je smartphone inbegrepen in tuttimus. Graag nog veel meer reacties !!

Klopt zijn voorbeelden genoeg. Kijk maar in Nederland bij KPN en Ziggo/Vodafone. Wat ze nu hebben met Premium punten is uit de tijd. Iets vernieuwend is altijd mooi. Jij praat over Tuttimus die hebben nog extra gehad bij de prijsverhoging van 1 augustus. Iedereen die nog de oude formule heeft krijgt er nooit iets bij. In januari weer een verhoging van € 4 en je krijgt er niets voor terug. Nee daar maakt PX ook nog onderscheid tussen.

Reageer