beste,
ik zie online dat je een flat screen tv kan kopen aan de prijs van 69 euro indien je een tutimus hebt en een wijziging brengt in je abonnement....
Ik vroeg mij af of ik met mijn tutimus zo een tv kan kopen aan de promotieprijs aangezien ik nog niet lang, sedert eind juli, een abonnement heb.
Misschien ter compensatie van de vele problemen bij de opstart rond facturatie en opstarten juiste diensten?
Beantwoord
Promotie TV in combinatie met Tuttimus
Beste antwoord door Pringles
Bartbr schreef:
Wat martin hierboven zegt : “dat de concurrentie net hetzelfde doet om klanten binnen te halen,....”
Dit klopt MAAR concurrentie is duidelijk en niet misleidend in communicatie naar de klanten toe. Voorbeeld : telelenet promo met Samsung smart tv. In hun voorwaarden vermeld Telenet “ voor elke nieuwe/bestaande klantdie kiest voor wigo 10gb.....”
Dit is duidelijk en voor iedereen . Bij prox is hun lg tv icm tuttimus enkel voor nieuwe klanten ( volgens klantendienst). In hun voorwaarden staat dit echter Niet ! Misleidend en schandalig vind ik !
Dit klopt MAAR concurrentie is duidelijk en niet misleidend in communicatie naar de klanten toe. Voorbeeld : telelenet promo met Samsung smart tv. In hun voorwaarden vermeld Telenet “ voor elke nieuwe/bestaande klantdie kiest voor wigo 10gb.....”
Dit is duidelijk en voor iedereen . Bij prox is hun lg tv icm tuttimus enkel voor nieuwe klanten ( volgens klantendienst). In hun voorwaarden staat dit echter Niet ! Misleidend en schandalig vind ik !
Bart, in de voorwaarden staat wel degelijk dat dit enkel voor een klant (al dan niet nieuw) is die intekent op een Tuttimus voor 24 maanden, betaalt per domiciliering EN een NIEUWE internetaansluiting neemt.
Iemand die al internet van Proximus heeft kan niet genieten van de promotie helaas ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.