Zondag 22 Maart 2015
Alle problemen verdwenen = Opgelost Bedankt (sinds 18 Maart 2015)
Woensdag 18 Maart
Er komt een update van de software voor de volgende problemen deze nacht en volgende dagen. Deze software zal automatisch worden geinstalleerd op de decoders gedurende de nacht = de uitrol begint de nacht van donderdag 19 maart .
Bug Fixes:
Voor uitspoelen bij opnames normaal beeld na vooruit spoelen , voor Opnames op Harde Schijf, Netwerk en bij gebruik van TV Replay + enz;;;
Het komt er op neer dat alles dat wordt herbekeken via de zovele mogelijkheden vanaf nu na de software update , perfect zou moeten werken.
Voor het wederkerend probleem van gewiste Npvr opname's die altijd terug komen, De dienst Voor Mij Aanbevolen deactiveren , dan decoder opnieuw opstarten . En dan de Npvr opnames verwijderen die er opnieuw in staan. Dan de modem herstarten , na dat deze volledig is opgestart , de decoder opnieuw opstarten .Normaal gezien zouden de verwijderde Npvr op names er niet meer mogen opstaan (wat momenteel perfect werkt voor een V5 decoder).
Mocht het toch nog het geval zijn dat de gewiste opnames terug komen dan via My Proximus een lijntest doen , kiezen voor Proximus TV , vervolgens nadien kiezen voor gebruik , dan krijg je de optie , geheugen, dit kiezen , dan kiezen voor opnames , dan kiezen voor verwijderen MAAR niet De Optie Harde schijf , vervolgens klikken op verder gaan enz.... dan worden de Npvr opnames ook gewist.
Sorry voor mijn kramikele uitleg
Patrick
Proximus TV een mooi woord.
Durf niet klagen , 'geduld hebben' zeggen ze zowel technische dienst als klantendienst .
Mijn GEDULD is op !!!!!!!
Proximus jullie gijzelen jullie klanten omdat er geen ander deftig alternatief aanwezig is bij de concurrentie.
Jullie moeten maar durven wetende de dat vele problemen bij jullie zijn , nee ik noem ze niet meer op .
Wil gewoon zeggen stop met diensten aan te bieden die niet correct werken .
Zorg ervoor dat deze correct werken alvorens ze aan te bieden.
En stop me de domme uit te hangen over het probleem met de wederkerend ge wiste opname's in jullie netwerk.
Jullie weten verdomd goed wat het probleem is.
Durf openlijk toe te geven dat jullie netwerk niet deugd en recent opnieuw werd gehakt.
Durf toegeven dat jullie niet in staat zijn om te garanderen dat wat jullie aan bieden ook in de praktijk zal functioneren.
Stop met innovaties die niet werken , stop met diensten aan te bieden die niet werken.
Over Netlix durf je klanten te zeggen , we bieden dit aan , maar de software is nog niet up to date .
Geef deze en zovele nuttige informatie door aan jullie klanten.
Stop met jullie te willen bewijzen als de nummer 1 ten koste van de klanten die achteraf met de miserie zitten.
Jullie weten perfect wat er mis gaat.
Meer dan 6 weken duurt dit nu en jullie weten perfect wat er bij mij is veranderd , volledige installatie vernieuwd , nog dezelfde problemen.
Het probleem ligt bij jullie niet bij mij thuis.
En nu ga ik verder.
Heb Netflix gecontacteerd over dit probleem.
Heb het BIPT gecontacteerd
Heb de ombudsman dienst gecontacteerd.
Heb de bevoegde Minister gecontacteerd.
Heb de pers gecontacteerd.
Patrick
Bladzijde 5 / 5
Ik heb nu de Apple TV aangesloten en kan perfect Netflix bekijken .
Dus zit het probleem hem wel degelijk in de decoder , die om de 10/11 minuten een disconnect heeft van het netwerk. Dit alleen als ik Netflix bekijk via de decoder.
Patrick
Dus zit het probleem hem wel degelijk in de decoder , die om de 10/11 minuten een disconnect heeft van het netwerk. Dit alleen als ik Netflix bekijk via de decoder.
Patrick
Reputatie 4
Beste Elsa,
Dat Proximus het probleem kent en niet ontkent, dat is indersaad zo. Het heeft ook inderdaad te maken met buffering zoals je het zelf al vroeger vermeld hebt.
Met vriendelijke groeten,
Vincent.
Dat Proximus het probleem kent en niet ontkent, dat is indersaad zo. Het heeft ook inderdaad te maken met buffering zoals je het zelf al vroeger vermeld hebt.
Met vriendelijke groeten,
Vincent.
Is er nu eigenlijk al nieuws van al die aangeschreven personaliteiten, instanties? Ach ja, we mogen het niet weten, geloof ik. Spijtig.
Er is zeker een probleem met de buffering , maar volgens Proximus , kan dit niet de oorzaak zijn voor het probleem met Netflix bij mij .
Patrick
Patrick
Reputatie 4
Beste Patrick,
Dan zullen ze waarschijnlijk niet allemaal de zelfde taal spreken !
Nu ik heb ook gelezen dat je de pers aangesproken hebt, dus veronderstel ik dat het de bedoeling was dat er ook iets zou in de pers verschijen, en is mijn vraag, of daar al iets over te lezen is of zal over te lezen vallen en waar dan?
Met vriendelijke groeten,
Vincent.
Dan zullen ze waarschijnlijk niet allemaal de zelfde taal spreken !
Nu ik heb ook gelezen dat je de pers aangesproken hebt, dus veronderstel ik dat het de bedoeling was dat er ook iets zou in de pers verschijen, en is mijn vraag, of daar al iets over te lezen is of zal over te lezen vallen en waar dan?
Met vriendelijke groeten,
Vincent.
Bladzijde 5 / 5
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.