PROLEEM maar Proximus doet niets "Verholpen"



Toon eerste bericht

108 reacties

Dat zal ook een heel klein percentage zijn die dit doen.
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb nu de Apple TV aangesloten en kan perfect Netflix bekijken .


Dus zit het probleem hem wel degelijk in de decoder , die om de 10/11 minuten een disconnect heeft van het netwerk. Dit alleen als ik Netflix bekijk via de decoder.


Patrick
't werkt zelf zeer goed met een onnozele chrome stick en Proximus ontkent ook het probleem niet.
Reputatie 4
Beste Elsa,


Dat Proximus het probleem kent en niet ontkent, dat is indersaad zo. Het heeft ook inderdaad te maken met buffering zoals je het zelf al vroeger vermeld hebt.


Met vriendelijke groeten,


Vincent.
Reputatie 7
Badge +6
Is er nu eigenlijk al nieuws van al die aangeschreven personaliteiten, instanties? Ach ja, we mogen het niet weten, geloof ik. Spijtig.verdrietig
Reputatie 7
Badge +3
@Marleen
Reputatie 7
Badge +3
Er is zeker een probleem met de buffering , maar volgens Proximus , kan dit niet de oorzaak zijn voor het probleem met Netflix bij mij .


Patrick
Reputatie 4
Beste Patrick,


Dan zullen ze waarschijnlijk niet allemaal de zelfde taal spreken !


Nu ik heb ook gelezen dat je de pers aangesproken hebt, dus veronderstel ik dat het de bedoeling was dat er ook iets zou in de pers verschijen, en is mijn vraag, of daar al iets over te lezen is of zal over te lezen vallen en waar dan?


Met vriendelijke groeten,


Vincent.


Reageer