PROLEEM maar Proximus doet niets UPDATE!!!!(Procedure wissen terugkomende nPVR opnames)



Toon eerste bericht

31 reacties


Waarom dit verschil in 'procedure': geen idee.



bedoel je met verschil in procedure, dat je kunt kiezen tussen

- wissen van PVR opnames op je harde schijf van de decoder

en anderzijds

- wissen van nPVR opnames op de Proximus servers (Pointers wissen in je TV-Profiel, opgeslagen op Pro⌘ servers)
Reputatie 6
Badge +2
Bij mij staat in My Support ook voor alle diensten tijdelijke storingen terwijl alles normaal werkt.
Reputatie 7
Badge +1
Nog maar even blijven aanzien zeker? Ik kan nu correct online programmeren met onmiddellijke doorstroming naar de decoder. het serioepnamesysteem zal ik nog verder uittesten. Vermits er slecht één gewiste nPVR-opname terug opduikt in de lijst van opgenomen programma's na een herstart, ga ik me daar niet verder aan storen en niks meer doen om dan weer andere dingen uit evenwicht te brengen.. Wat wél steeds terugkomt na een FacR is dat alle nPVR-planning dubbel vermeld staat in de lijst van geprogrammeerde opnames, wat enkel te verhelpen is door alles te wissen (decoder) en na een tijdje.(niet direct, want de server moet dit eerst verwerken; ze blijven nl. nog even in de online lijst staan als geprogrammeerd, zodat ze niet direct terug kunnen ingepland worden) alles terug opbouwen vanuit de online TV-gids.Maar ik heb geen zin om nu direct nog een FacR te doen....besluiteloos


@Alexander: wat die vermelde storingen betreft, wist de technische helpdesk enkel te zeggen, dat het meer voorkwam dat zulke meldingen voorkomen zonder dat er iets mis was?? Er stond bij mij expliciet vermeld dat de helpdesk moest bellen, en er was zogezegd al een 'ticket' voor mij opgemaakt....waarschijnlijk allemaal automatisch met de computer...


Enfin alles werkt. Heb echter nog steeds geen Netflix-link in de decoder gevonden, al hoeft dat met een Smart TV geen probleem te zijn, omdat er toch een app. voor aanwezig is.
Reputatie 7
Badge +6
Aangezien ik maar een paar niet te wissen opnames heb die na 30 dagen toch zouden moeten verdwijnen, ga ik ook de evolutie maar wat blijven aanzien, want het marcheert nu allemaal min of meer vlotjes, dus ... hopen maar en duimen.
Inderdaad Marleen, want zoals ze zeggen 'hoe meer je in de stront roert hoe meer het stinkt' knipooglach


eens lachen is veel gezonder ja
Beste Proximus Medewerkers


Op alle decoder types duiken gewiste nPVR opnames terug op in de decoder lijst 'Opnames'


zijn er al vooruitzichten naar een eventuele oplossing voor dit probleem?


Mvg,


Elsa

Reageer