Beantwoord

Programma informatie

  • 27 August 2017
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Klopt het dat je nergens meer programma info kunt vinden gelijk welke jaargang en welke aflevering? Ook vraag ik het mij af of het mogelijk is om enkel de recentste episodes op te nemen buiten al de herhalingen enz... ik ben meer bezig om alles te verwijderen dan te bekijken.
icon

Beste antwoord door Jimmy O 28 August 2017, 09:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag willem,

Een programma krijgt een bepaalde code ook de herhalingen en bijgevolg gaat hij dit dus ook opnemen.

Groeten,

Jimmy
Deze vraag duikt hier herhaaldelijk weer op, en blijkbaar is dit niet evident voor Pro⌘ om een andere code aan de herhalingen te geven?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Martin,

Er zijn ook mensen die just willen dat ook herhalingen mee worden opgenomen omdat ze later inhaken op een bepaalde serie en dan de herhalingen van de voorgaande niet willen missen
Hallo Jimmy O,

Bedankt voor je antwoord, dit is inderdaad heel juist wat je zegt, maar eigenlijk zou dit ook geen probleem zijn om de herhalingen ook op te nemen indien de code voor herhalingen anders zou zijn,
bv iets in de aard van code= "program??????-serie-O" en dan voor de herhalingen code= "program??????-serie-H" en dan een optie bij opnames "ook herhalingen opnemen", enfin iets in dien aard.
Bij Telenet is het perfect mogelijk om te kiezen tussen om alles op te nemen en enkel de recentste afleveringen. Zeer vreemd dat het hier niet lukt. Ook werkt het serieus op mijn zenuwen dat ik nergens kan zien welke reeks en episode gaat worden uitgezonden. Dit is lastig aangezien de zender alles duizend keer herhalen voor een nieuw seizoen... beetje amateuristisch dat dit vergeten is.

Reageer