Had problemen met een PLASMA SAMSUNG TV (DE KLEUREN LIEPEN INNEEN) had eerst Proximus gecontacteerd en daar vroegen ze mij om de modem te verwisselen, dit heb ik gedaan maar het probleem was niet opgelost, dan heb ik een tecnieker van proximus laten komen op 26/07
Mr.SAADEDDINE deze zegde dat de probleem aan de TV lag, later heb ik deze TV als PC scherm geinstalleerd dus ik kan er ook met op internet en de kleuren zijn OK dus mijn toestel was NIET defect.
Ondertussen heb ik wel een nieuw toestel aangekocht maar heb ook problemen , ik kan dit moeilijk aansluiten op internet, het lukt 1 maal op 5 en dan als ik you tube neem om muziek af te spelen blokkeerd dit steeds, wat kan ik hieraan doen om deze problemen niet meer te hebben?? Bij PROXIMUS zeggen ze dat het enige dat deze kunnen voorstellen is om een WI-FI versterker te plaatsen of anders te bellen naar LG, bij LG zeggen ze dat het probleem bij proximus ligt en dat ik daar moet bellen.
Voor deze tussenkomst van Proximus op 26/7 zal ik wel een factuur krijgen, alhoewel de diagnose fout was en mijn toestel nog steeds goed werkt.
Hopelijk kan ik via deze weg een oplossing verkrijgen waarvoor reeds oprechte dank.
VERBEECK Rudy
Type van storing Er is een probleem vastgesteld achter het Proximus-aansluitpunt, bij de klant Ik heb de volgende herstelling uitgevoerd:
Herconfiguratie of herinstallatie van PC en/of TV en/of smartphone(s) en/of tablet(s).
Ik heb de volgende diensten uitgevoerd/geïnstalleerd: (*)
Product Aantal Eenheidsprijs Prijs incl. BTW
Kosten herstelling:product 1 €85,00
Beste antwoord door longhouse
Bekijk origineel