Skip to main content
Beantwoord

Problemen B-Box2

  • 13 februari 2016
  • 3 reacties
  • 203 Bekeken

Wij hebben al twee dagen problemen dat de internetverbinding wegvalt. Iedere keer moeten we de b-box uitzetten en terug opstarten, dan is het weer in orde.
Kunnen we ergens vragen voor een nieuwe b-box, degene die we nu hebben is toch al enige jaren oud en volgens mij klaar om te crashen.

Beste antwoord door Elsa

Je belt daarvoor best naar de technische helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) waar ze dan een ruilnummer kunnen geven om de bbox te kunnen omruilen.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Elsa
  • 156 reacties
  • Antwoord
  • 13 februari 2016
Je belt daarvoor best naar de technische helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) waar ze dan een ruilnummer kunnen geven om de bbox te kunnen omruilen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 13 februari 2016
Ok bedankt. Internet was zonet weer weg. Pfffffffffff veel zin om te veranderen. Af en toe digitale tv zwart scherm. Al veel miserie gehad sinds de nieuwe decoder.

Elsa
  • 156 reacties
  • 13 februari 2016
Op de technische helpdesk kunnen ze ook zien of er eventueel onderbrekingen zijn op je bbox.
Proximus site schreef:
Je geniet van de nieuwe tv-ervaring en je ondervindt een stilstaand beeld, foutmelding of zwart scherm en verder gebeurt er niets, vind in deze FAQ http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_no_start_screen/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/een-tv-probleem-oplossen/het-startscherm-verschijnt-niet-na-installatie-van-de-decoder.html?rid=B_CBUSUPPROTBAnte_zwp_NL hoe je het probleem kunt oplossen.