Skip to main content
Wij hebben al twee dagen problemen dat de internetverbinding wegvalt. Iedere keer moeten we de b-box uitzetten en terug opstarten, dan is het weer in orde.

Kunnen we ergens vragen voor een nieuwe b-box, degene die we nu hebben is toch al enige jaren oud en volgens mij klaar om te crashen.
Je belt daarvoor best naar de technische helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) waar ze dan een ruilnummer kunnen geven om de bbox te kunnen omruilen.
Ok bedankt. Internet was zonet weer weg. Pfffffffffff veel zin om te veranderen. Af en toe digitale tv zwart scherm. Al veel miserie gehad sinds de nieuwe decoder.
Op de technische helpdesk kunnen ze ook zien of er eventueel onderbrekingen zijn op je bbox.

Je geniet van de nieuwe tv-ervaring en je ondervindt een stilstaand beeld, foutmelding of zwart scherm en verder gebeurt er niets, vind in deze FAQ http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_no_start_screen/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/een-tv-probleem-oplossen/het-startscherm-verschijnt-niet-na-installatie-van-de-decoder.html?rid=B_CBUSUPPROTBAnte_zwp_NL hoe je het probleem kunt oplossen.

Reageer