Geachte
een tijdje terug heb ik een tweede e-mail account aangemaakt op naam van mijn vriendin (zelfde mailbox).
bij opstarten van windows mail krijgen we soms echter de foutmelding dat een aantal berichten niet op de server kunnen gevonden worden (op die tweede account). Het is echter niet zo dat er geen enkel bericht binnenkomt op dat adres. probleem is dat we er geen idee van hebben welke mails op de server blijven hangen. soms wordt er ook gevraagd om paswoord enz. in te geven, hetgeen uiteraard niet de bedoeling kan zijn...
iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
hallo
Beste Jurgen,
Mijn eerste reactie is dat er een foutje in de nieuwe account zit. Echter, in dit geval zou je de foutmelding elke keer moeten krijgen en je krijgt deze maar soms. Wat je onmiddellijk toch kan proberen is de nieuwe account eens verwijderen en opnieuw aanmaken.
Als het probleem dan blijft terugkomen gaan we meer details nodig hebben om je hiermee verder te helpen: Exacte foutmelding (+ evt foutcode) en de login van je mailbox.
In de tussentijd kan ik je geruststellen dat er in principe geen mails kunnen verloren gaan. Als je de mail om één of andere reden niet kan ontvangen zal de verzender ervan de mail terugkrijgen zodat men weet dat je de mail niet gekregen hebt.
MVG,
Eva van Belgacom
Mijn eerste reactie is dat er een foutje in de nieuwe account zit. Echter, in dit geval zou je de foutmelding elke keer moeten krijgen en je krijgt deze maar soms. Wat je onmiddellijk toch kan proberen is de nieuwe account eens verwijderen en opnieuw aanmaken.
Als het probleem dan blijft terugkomen gaan we meer details nodig hebben om je hiermee verder te helpen: Exacte foutmelding (+ evt foutcode) en de login van je mailbox.
In de tussentijd kan ik je geruststellen dat er in principe geen mails kunnen verloren gaan. Als je de mail om één of andere reden niet kan ontvangen zal de verzender ervan de mail terugkrijgen zodat men weet dat je de mail niet gekregen hebt.
MVG,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.