Beantwoord

Prijsverhoging



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

37 reacties

Naar ik vermoed een rond bedrag, maar dat is wel niet Wim zijn fout.
Reputatie 5
Dag Wim,
Ik heb dat mailadres van de affinity website. Als het niet in gebruik is waarom plaatsen jullie dat dan met de opmerking bij stuur u vragen naar affinity.pack.nl@proximus.com
En bij die eerste link die u aangeeft geraak ik niet verder,geen optie voor e-mail.
Ondertussen ben ik op de MyProximus site geraakt en heb mijn facturen kunnen raadplegen. Direct ook maar mijn Easy Switch nummer genoteerd. En zoals gezegd of ik dat hoef te gebruiken ligt volledig in jullie handen . In ieder geval 10 € meer betalen dan een jaar gelden zal niet gebeuren. Laat maar weten wat + 20 jaar klanten voor jullie waard zijn.
mvg
Reputatie 7
Badge +6
Op 3 oktober heb ik trouwens al een e-mail verstuurd naar het affinity adres dat op jullie site staat maar ik wacht nog altijd op een antwoord.mvg
Dat affinity mailadres wordt niet gebruikt, dat mailadres werd in elk geval niet door een Proximus medewerker gepost.
Wil je met ons in contact komen, kun je best de flow volgen op onze contactpagina via deze link:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

Voor een meer persoonlijk bericht stuur je best een privébericht aan mijn collega's van Het Proximus Team hier op het forum via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
en zij zullen jou zo spoedig mogelijk terug contacteren.

Mvg,
Wim
Reputatie 5
Ik zie dat je voor 35 € onbeperkt internet hebt bij scarlet. Wel met een snelheid die beperkt is tot 50 mbs. Ruim genoeg voor Netflix. Bij Edpnet is er zelfs telefoon in begrepen voor 34,95. Met mijn gsm erbij betaal ik nu al minder per maand. Tijd om mijn trouw in twijfel te trekken. Tenzij ik een trouwe klanten korting kan krijgen. Het ligt nu aan jullie Proximus medewerkers 🙂 . Jullie hebben nog een paar weken om mij te overtuigen klant te blijven. Op 3 oktober heb ik trouwens al een e-mail verstuurd naar het affinity adres dat op jullie site staat maar ik wacht nog altijd op een antwoord.
mvg
Reputatie 6
Badge +2
Die prijsverhoging geldt blijkbaar alleen voor Start en Comfort Packs, Maxi Packs (mijn Pack dus) blijven echter buiten schot.
Het enige waar ik last zal van hebben is dat mijn Smart+15 zijn korting van € 5 naar € 2 wordt gebracht met als gevolg dat ik voortaan € 14/maand (abonnement zelf blijft ongewijzigd op € 16/maand) zal mogen betalen in plaats van € 11/maand nu dus een prijsstijging van liefst € 3.
Reputatie 5
Dus weer eens duurder! Dit jaar 2 € erbij voor comfort en 2 € voor smart 15 ,beide in een oud pack. Dan verlies korting via werkgever 4 €. Nu in januari 2018 nog eens 2 € opslag voor comfort. Dat is op een klein jaar dat ik 10 € per maand!!! meer zal moeten betalen. 120€ op een jaar. En wat krijg ik meer, niets nada zero......... Dank u wel Proximus voor het belonen van onze trouw aan u bedrijf. Klant van in 1995 maar nog nooit zo veel prijsstijgingen meegemaakt.
mvg
Badge +4
Ja klopt, Tutti en fami blijven op hun prijs en zo word de kloof steeds kleiner en aantrekkelijker voor de mensen naar een fami en Tutti te lokken met een vaste telefoon lijn erbij.
buiten schot zeg je ...... ze willen deze oude rakkers juist naar Tutti Fami schotten bedoel je zeker 😃
Badge +4
Oei weer een prijsverhoging, blijkbaar vooral op de 2 packs
internet + TV van 55 € naar 59 € (djeezes das 4 € erbij)!
Wel dan mogen ze wel hun upload nog wat omhoog trekken, want die 6 Mbps UP is beetje mager aan het worden.

Zo blijven Fami en Tutti weer buiten schot.
👉🏽 - Prijsverhoging oude packs vanaf 1/1/18

> ​Bekijk de details van deze aanpassingen voor abonnementen
> ​Bekijk de details van deze aanpassingen voor gesprekstarieven
Reputatie 7
Badge +6
Is het wettelijk niet voorzien dat een prijsverhoging minimum 90 dagen op voorhand schriftelijk dient meegedeeld te worden aan de klanten?
Christophe,
De wettelijke termijn voor het bekendmaken van contractwijzigingen, waaronder dus een prijsverhoging, wordt bepaald door artikel 108 paragraaf 2 van de Telecomwet en bedraagt 1 maand.
Deze termijn werd in acht genomen voor het verzenden van de persoonlijke kennisgevingen naar al onze klanten.
Proximus heeft dus wel degelijk de wettelijke bepalingen terzake gevolgd.

Groeten en fijn weekend,
Wim
Reputatie 7
Badge +1
Weet ik niet maar PX doet dit op de factuur zetten. Die van februari dit jaar werdt op de factuur van november 2016 medegedeeld. Zou even navragen bij Testaankoop of telecom ombudsdienst. Weet niet op welke factuur ze de prijsverhoging van 1 augustus hebben gezet.