Beantwoord

Premiumpunten voor verjaardag

  • 11 January 2017
  • 13 reacties
  • 683 Bekeken

Reputatie 2
Ik kreeg einde vorig jaar een kaart via de post met de vermelding dat ik 500 punten zou krijgen voor mijn verjaardag. Maar tot op heden nog niks gezien in MyProximus. Komen die nog?
icon

Beste antwoord door Wim 13 January 2017, 20:24

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik wens je toch al een gelukkige verjaardag. :8:P Hopelijk komen die punten er vlug bij.
Reputatie 7
Badge +1
Ik kreeg einde vorig jaar een kaart via de post met de vermelding dat ik 500 punten zou krijgen voor mijn verjaardag. Maar tot op heden nog niks gezien in MyProximus. Komen die nog?
Volgens mij kun je daar telefoon nummer 1910 voor bellen. Maar Elma weet daar meer van.
Reputatie 7
Badge +3
Zoals Antoon al zei, kan je best bellen naar de Premium Club, via de gsm gratis te bereiken op het nummer 1910.

Gelukkige verjaardag!

Groetjes,

Antonella
Reputatie 2
Bedankt.
Klopt blijkbaar toch niet helemaal. Als ik vanaf mijn GSM bel naar 1910, dan krijg ik alleen te horen: "puntensaldo te kennen" of "punten omruilen". Niks anders. Mijn saldo ken ik. Op 9/1 zijn er nog 33 punten bijgekomen voor mijn laatste factuur. Maar in mijn transacties zie ik nog altijd geen 500 punten staan voor mijn verjaardag, die nochtans aangekondigd werd met een leuke kaart, via de Post.
Reputatie 7
Badge +6
Hey Path,
Je kijkt toch duidelijk onder MyProximus bij 'Mijn Premium Club', en dan 'Overzicht van je transacties van de laatste 2 jaar'?


Reputatie 2
Ja, Wim. Kijk maar zelf. Ik heb nu 283 punten staan en de laatste maanden niks gekocht of overgedragen.

Reputatie 2
Er zou een vertraging zijn op het toekennen van de verjaardagspunten. Ik wacht dus nog even af. De maand is nog niet om. :8
Ik heb in 2016 ook geen punten gekregen voor mijn verjaardag. Ik heb ook geen klacht neergelegd om de eenvoudige reden dat die punten wel zouden toegekend worden volgens wat op de website te lezen staat. maar als je het reglement van premium of bizz naleest, dan is daar ook nergens sprake van dergelijke bonus. Je kan dus moeiijk eisen dat je die punten krijgt als het niet voorzien is, of zie ik het verkeerd?
Er zijn er toch die gewoon op de vraag waarom ze hun verjaardag punten niet gekregen en hebben en dit in orde werd gebracht en ik denk niet dat het uitmaakt of het over premium- of bizz- club punten gaat.

U ontvangt automatisch bonuspunten in MyProximus, naar aanleiding van deze drie momenten:
Op de dag van uw verjaardag.
Op de dag van de verjaardag van uw lidmaatschap.
Bij de activering van een bepaalde dienst of product of bij speciale acties via e-mail. U ontvangt de bonuspunten maximaal 2 maanden later.


Dus als je ze niet gekregen hebt mag je ze toch eisen đŸ€”
Als er iets niet klopt met de punten, moet je binnen de 30 dagen antwoorden en nogmaals: wat op de website staat is niet wat in het reglement staat, daar is enkel sprake van 3 punten per euro gefactureerd (zonder BTW uiteraard) en aankopen in een shop of online, met een maximum van 3 aankopen per jaar. Ik heb ze in elk geval verleden jaar ook niet gekregen en mijn tong ingeslikt toen ik het reglement doornam.
ja maar hetgeen ik hierboven gepost heb staat ook op hun site dus .....wie niet waagt die niet wint 😉
klopt en inderdaad een nee heb je, een ja kan je krijgen - je kan altijd proberen, maar vaak blijft het bij proberen 😀
Het antwoord op de vraag aan proximus was aan iemand hier op het forum: "er worden niet elk jaar punten toegekend voor de verjaardag" - dus perfect in de lijn van het reglement, als proximus niks geeft, dan heb je pech, ook al ruikt dat een beetje naar willekeur. 🙂 Ik zie trouwens heel diverse getallen verschijnen van 250 tot zelfs 1200 punten

Reageer