Ik probeer nu zeker 2 weken om mijn Premium punten via My Proximus om te ruilen voor 5 VOD kredieten en tot op heden zijn die pogingen mislukt.
Als ik op 5 VOD klik dan verspringt die website terug op de lijst van de artikelen met de vermelding bovenaan dat het gekozen artikel niet beschikbaar is terwijl nochtans staat aangegeven dat het gekozen artikel wel op voorraad is wat eigenlijk eigenaardig is aangezien het geen concreet voorwerp betreft.
Volgens mij is dat een fout van de website want als ik om het even welk artikel aanduidt krijg ik overal dezelfde vermelding en moet mij niet vertellen dat geen artikel beschikbaar is want zou een beetje teveel toeval zijn.
Beantwoord
Premium punten inruilen via MyProximus
Beste antwoord door Marleen
Alexander, ik heb het geprobeerd en ik heb geen probleem. Heb je het al eens geprobeerd in een andere browser of zo?
Anders moet je het proberen via het nummer 1915, maar ik vind het zekerder via MyProximus.
Bekijk origineelAnders moet je het proberen via het nummer 1915, maar ik vind het zekerder via MyProximus.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.