Vraag

Premium punten

  • 26 November 2017
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Net als iedere klant kreeg ik voor mijn verjaardag een kaartje met 500 punten. Ik kan mijn saldo raadplegen echter niet inruilen omwille van een hardnekkige technische fout die nu al meer dan een jaar bestaat in mijn geval. Steeds wordt gevraagd om mijn e-mail te geven, dat zouden jullie niet in het bezit hebben? Raar want de factuur bereikt mij wel via mail. Dus als ik mijn adres wil ingeven lukt dit nooit en blijf ik ergo met lege handen staan. Leuke verjaardagsfrustratie me dunkt. Dit probleem werd al reeds meerdere malen telefonisch aangekaart alsook het aanpassen van abonnement naar tuttimus, telefonisch wordt telkens verzekerd dat het allemaal in orde zal komen. Tot heden niets in orde. Kort omschreven ben ik het beu van antwoordloos te blijven. Graag een oplossing deze week nog en daarmee bedoel ik werkelijk opgelost!

3 reacties

Wanneer gaat deze zogenaamde technische storing opgelostgeraken? Naar ik hier op het forum kan lezen is dit een probleem dat reeds vier jaar gaande is!
Nog steeds technische storing bij het invullen e-mail adres voor premium punten, toegekende punten zijn op deze manier waardeloos :(
Alsook geen moderator die blijkbaar een oplossing kan geven, zielig hoor!
kunnen ze op 1910 je ook niet verder helpen of krijg je daar ook geen antwoord

Reageer