Beantwoord

Premium punten

  • 23 February 2017
  • 5 reacties
  • 232 Bekeken

Op mijn factuur van 11 februari staat weekdagen 8-17 u naar vaste netwerken 5.18 €. Ik had nog 119,98 belmin. via de punten maar volgens proximus fact. geen meer.Ik heb de gebruikte min. die ik zogezegd verbruikt heb in jan. van deze minuten afgetrokken en heb dan nog recht op 98,56 belmin.Ik schrijf in een boekje alles op van hetgeen ik er bij opzet en hetgeen er af gaat.Kunnen jullie dit nazien want dit is reeds de 2e x dat dit gebeurt,de 1e x fact.van okt. over belmin.sept.en nu over de belmin.van januari. met vriendelijke groeten
icon

Beste antwoord door Elma 24 February 2017, 18:32

Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Ik vond het ook al raar dat mijn enkele dagen geleden nog 31 belminuten, nu al verbruikt zijn. Ik heb helemaal niet zo veel gebeld!
Jammer dat ik niet zo slim was als jij om het allemaal te noteren.
Moet ik ook gaan doen. (als er tenminste weer belminuten in de premiumclub cataloog zullen zitten. Want dat is nu niet het geval.)
CdJ

Ik hoop dat er vlug weer belminuten in de premiumclub cataloog staan.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo doosje!

Kan u mij het betrokken nummer waar de punten op werden gespaard even doorgeven via een privébericht?

Dan kijk ik het nodige na voor u.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter
Reputatie 7
Badge +3
CdJ

Ik hoop dat er vlug weer belminuten in de premiumclub cataloog staan.

Deze staat er toch al:
120 belminuten vanaf een vaste lijn
Geldig naar alle vaste netwerken, enkel tijdens piekuren
Ref.: FA503
De niet opgebruikte belminuten zijn per maand overdraagbaar tot een maximum van 12 maanden. Geldig naar alle vaste netwerken, enkel tijdens piekuren.
Bij meerdere vaste lijnen van Proximus kunnen de belminuten gebruikt worden vanaf alle vaste lijnen.
Badge
Gelukkig! De gratis belminuten staan er weer tussen. Ik heb er dus direct besteld.

Reageer