Beantwoord

Premium punten

  • 28 May 2016
  • 6 reacties
  • 327 Bekeken

Kan er iemand een zinnig antwoord geven op mijn vraag waarom er punten worden verwijderd ? ongelooflijk
773 punten zullen vervallen op 30/06/2016
icon

Beste antwoord door KoenN 3 June 2016, 14:48

Bekijk origineel

6 reacties

net zoals de comedy met kortingsbonnen die verschillende winkels geven die vervallen op een bepaalde datum.
Ze reken er o.a op dat je die ofwel vergeet ofwel aan iets aan het sparen bent voor een groter puntenaantal, met als gevolg dat ondertussen punten vervallen zijn voor je er geraakt !!
Ik heb hier al meerdere keren gepost dat ik er totaal tegen ben en liever dan boter bij de vis zie, door direct korting te geven op het factuurbedrag en daarmee koop ik dan iets wanneer en wat ik wil, zonder poespas !!!
En zij die willen dit wegschenken aan een goed doel of ik weet niet wat je maar kunt bedenken, dat kan je ook zonder dat dit via premium punten moet, enfin ik respecteer ieder zijn gedacht , maar dat is het mijne ;)
NB: om nog eens in herhaling te vallen, dat ze dan de klant laten kiezen punten of direct korting.
Reputatie 7
Badge +6
Het reglement van de Premium club zegt daarover het volgende:
Punten blijven 2 jaar geldig vanaf het ogenblik dat ze werden toegekend.
Verworven punten die vervallen worden 4 maal per kalenderjaar in mindering gebracht: op 31 ma, 30 juni, 30 september, 31 december.
Zie ook:
www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/GTC_Premium_CLUB_NL.pdf/update_GTC_Premium_CLUB_NL_2016_pdf.pdf
En dat is juist het probleem voor iets groot sparen daar moet ik niet aan denken.
Maar ja 'k trek het mij tenslotte allemaal lang niet meer aan, 't helpt toch niet ;)
Nog een fijn weekend
Reputatie 7
Badge +6
Ik ook niet, hoor, 5 VOD zo nu en dan is de max. Toch: 5 credits voor 5 HD films, onbeperkt geldig.
Hopelijk nog een zonnig WE!
Bij mij zijn het eerder maar 5 VODDEN ;-)
Voor het ogenblik is het wel nog zonnig, als maar weer geen gedonder en wateroverlast van komt.
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

De punten van de premium club blijven 2 jaar geldig.

Na deze 2 jaar vervallen de punten, daarom heb je ook nog een bevestiging gekregen zodat je ze toch kan omruilen tegen een kado.

Mvg,

Koen

Reageer