net zoals de comedy met kortingsbonnen die verschillende winkels geven die vervallen op een bepaalde datum.
Ze reken er o.a op dat je die ofwel vergeet ofwel aan iets aan het sparen bent voor een groter puntenaantal, met als gevolg dat ondertussen punten vervallen zijn voor je er geraakt !!
Ik heb hier al meerdere keren gepost dat ik er totaal tegen ben en liever dan boter bij de vis zie, door direct korting te geven op het factuurbedrag en daarmee koop ik dan iets wanneer en wat ik wil, zonder poespas !!!
En zij die willen dit wegschenken aan een goed doel of ik weet niet wat je maar kunt bedenken, dat kan je ook zonder dat dit via premium punten moet, enfin ik respecteer ieder zijn gedacht , maar dat is het mijne ;)
NB: om nog eens in herhaling te vallen, dat ze dan de klant laten kiezen punten of direct korting.
Het reglement van de Premium club zegt daarover het volgende:
Punten blijven 2 jaar geldig vanaf het ogenblik dat ze werden toegekend.
Verworven punten die vervallen worden 4 maal per kalenderjaar in mindering gebracht: op 31 ma, 30 juni, 30 september, 31 december.
Zie ook:
www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/GTC_Premium_CLUB_NL.pdf/update_GTC_Premium_CLUB_NL_2016_pdf.pdf
En dat is juist het probleem voor iets groot sparen daar moet ik niet aan denken.
Maar ja 'k trek het mij tenslotte allemaal lang niet meer aan, 't helpt toch niet ;)
Nog een fijn weekend
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.