Wij zijn verhuisd sinds 16 oktober, mijn vorige provider was ik meer dan zat dus ik besloot om Proximus internet, tv en de gsmnummers over te laten nemen.... op 16 oktober gebeld, heb wel een bevestiging gekregen dat ze mijn diensten gaan overnemen, maar.... tot op heden nog niet eens een telefoontje of een mailtje met een datum om te komen aansluiten.... Werkelijk?? Duurt een afspraak inplannen echt meer dan een week??
Ik zit dus nog steeds zonder tv of internet... zonder afspraak... misschien heb ik me toch vergist om mijn overstap te maken en kan ik beter overstappen naar Telenet?
Ik ben nog niet eens aangesloten, ik heb al problemen... waarom duurt een afspraak maken zo lang??
Beantwoord
Planningsafspraak?
Beste antwoord door AzizA
Hallo ,
Kan je ons je bestellingsnummer in een privébericht doorsturen via het onderstaand link. Dan kijken we even voor je na.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
groetjes,
Aziz
Bekijk origineelKan je ons je bestellingsnummer in een privébericht doorsturen via het onderstaand link. Dan kijken we even voor je na.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
groetjes,
Aziz
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.