Ik ondervind sinds afgelopen maand problemen met mijn internet, ik heb namelijk elke 5 seconden een ping spike waardoor dingen zoals gamen onmogelijk worden(zie afbeelding). Ik heb al meermaals contact opgenomen met de klantendienst, deze vertellen mij telkens om de bbox te resetten en dan later terug te bellen als dit probleem voort blijft gaan. Zoals ik al vermeld had, is dit probleem al een tijdje aan de gang en ben ik dus radeloos. Ik ben altijd al verbonden geweest via kabel. Het ligt niet aan mijn pc of de kabel, vermits dit probleem zich niet voordoet op een ander netwerk. Iemand enige advies voor dit probleem?
Beantwoord
Ping spikes zowel wireless als ethernet
Beste antwoord door AndyM
Hey kzealos,
Hier de feedack van onze engineering :
Met een traceroute naar Google kunnen we niet veel doen aan het probleem van de klant.
Lag-spikes zijn meestal een probleem voor “gamers” daar deze lag-spikes ervoor zorgen dat ze ‘gedood’ kunnen worden voordat de klant zijn tegenstander heeft kunnen opmerken (in het spel).
Kan van de klant verkregen worden over welk game het juist gaat, welke de IPv4 en/of IPv6 adressen van de ‘problematische’ servers zijn?
Mvg,
AndyM
Bekijk origineelHier de feedack van onze engineering :
Met een traceroute naar Google kunnen we niet veel doen aan het probleem van de klant.
Lag-spikes zijn meestal een probleem voor “gamers” daar deze lag-spikes ervoor zorgen dat ze ‘gedood’ kunnen worden voordat de klant zijn tegenstander heeft kunnen opmerken (in het spel).
Kan van de klant verkregen worden over welk game het juist gaat, welke de IPv4 en/of IPv6 adressen van de ‘problematische’ servers zijn?
Mvg,
AndyM
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.