Geachte,
de laatste maanden ervaar ik steeds meer problemen met mijn internet. Ook het telefoneren (i-talk) is soms niet mogelijk. Wanneer ik een site wil openen, dan duurt dat minuten om dan de vermelding te krijgen: oeps, site is niet beschikbaar. Ik heb 2 pogingen gedaan om mijn klacht te deponeren via de site 'http://www.skynet.be/over/contacteer-ons', maar ook bij het verzenden ervan liep het alweer fout. Daarom probeer ik het langs deze weg.
Een poosje geleden had ik dezelfde klachten en toen heeft een technicus van bij jullie deze vakkundig opgelost. Surfen ging zeer vlot! Nu echter, zijn er periodes dat het absoluut triestig is. Zoals nu, rond de middag of in de namiddag.
Zeer regelmatig herstart ik de modem, maar ook dat brengt geen soelaas, ook niet op dat moment. Tevens branden er op dat moment ook weinig lichtjes op mijn B-box. Zo valt het https://mailto:'@'-lampje geregeld uit, flikkert het lampje ernaast of valt het weg (streepje met boogjes aan weerszijden). Met momenten flikkert alleen dit laatste en dat met het cijfer 1. Al de andere lampjes zijn dan uit.
Wel kan ik vermelden dat we recent buren hebben gekregen, maar eigenlijk weet ik zelfs niet of ze aangesloten zijn bij skynet of telenet. Dus of het daaraan ligt...?
Ik weet alleen dat surfen op het internet zeer vervelend verloopt, alsook het telefoneren. Graag had ik dit opgelost gezien.
Met vriendelijke groeten,
Bladzijde 1 / 1
mssn best bellen naar de helpdesk en daar vragen om uw lijn testen. tevens ook vragen of er VDSL2 beschikbaar is bij int straat. als het mogelijk is twijfel dan niet om dat te nemen. Dan gaat u ten volle van u snelheid kunnen genieten. maandelijks betaalt u dan nog steeds hetzelfde bedrag.
een ander mogelijkheid is uw gegevens (telefoonnr, klantennr,) naar EVA. Dan kunnen zij dat ook nakijken voor u
een ander mogelijkheid is uw gegevens (telefoonnr, klantennr,) naar EVA. Dan kunnen zij dat ook nakijken voor u
Graag had ik nog effe meegegeven, dat de resultaten van de speedtest de volgende zijn:
downloadsnelheid: 1,64 Mbps; uploadsnelheid: 0,42 Mbps
Dit is dus ver weg van de waarden die ik zou moeten behalen met mijn Favorite.
Gemeten via http://speedtest.net/ , een suggestie die ik vond in één van de andere items op dit forum.
downloadsnelheid: 1,64 Mbps; uploadsnelheid: 0,42 Mbps
Dit is dus ver weg van de waarden die ik zou moeten behalen met mijn Favorite.
Gemeten via http://speedtest.net/ , een suggestie die ik vond in één van de andere items op dit forum.
Beste 'The M4',
hoe kan ik EVA bereiken?
hoe kan ik EVA bereiken?
gewoon opzoeken onder gebruikerslijst. De zoekterm EVA gebruiken is voldoende. Dan moet je ze gewoon toevoegen tot uw netwerk. Dan ist een kwestie van een PM te versturen met uw probleem en uw gegevens.
om een pm te sturen moet ze niet in jou netwerk zitten hoor ;)
hopelijk zit een vdsl upgrade er voor jou in dt, want da's wel erg traag adsl lijntje
mvg
hopelijk zit een vdsl upgrade er voor jou in dt, want da's wel erg traag adsl lijntje
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.