PC security / Norton

  • 22 December 2012
  • 1 reactie
  • 541 Bekeken


Hallo,


Om te beginnen wil ik Elsa nog eens hartelijk bedanken met het probleem IP-conflicten, ik heb geen problemen meer ondervonden.


Nieuwe probleem en niet echt happy van resultaten


Even uitleggen!!!


Een hoofd PC, een laptop, en een nieuwe laptop( vorige onlangs gecrasct )


Op de nieuwe laptop(door een kennis)het klassieke tijdelijke Norton sycurity geinstalleerd en die vervalt binne 2 dagen, waar ik niet mee akoord was en wilde mijn PC security waarvoor ik ook betaald,dus zelf maar uitzoeken en verschillende hulpen gevraagt zonder resultaat .


Qua sevice : niet te schitterend


1.Maandag een mail gestuurd via Online contact : GEEN antwoord


2. Vrijdag telelefonisch : meer dan een uur aan de telefoon gegangen en pier naar pol gevlogen tussen al drie druk toets... enz...


De 1ste persoon kon me niet helpen en stuurde me naar optie 3 die niks te maken had met mijn probleem!


De 2de persoon,toen ik zei ik ben een leek in computer zij antwoorde ' ik ook ' en draaide rond de pot met de antwoorden op mijn vraag en zei ook dat ik niks moest doen dat het automatisch in orde ging komen eens de tijdelijke norton afgelopen was.


De 3de persoon was zo vriendelijk om naar héél mijn verhaal te luisteren en stuurde ons per mail een link door en vertelde er ook bij dat we de tijdelijk er af moesten smijten om de nieuwe te installeren.


3.Vandaag de tijd gehad om het te bekijken en steeds in dezelfde potje gedraaid,allerlei vensters gezien,tijdelijke versie eruit gekregen en link willen gebruiken.....Dowloaden ok, Uitvoeren ok, en dan foutmelding...... alles in mijn ogen geprobeerd en niet willen lukken.


Dus opnieuw naar 080022800 bellen en mijn probleem opnieuw uitleggen met de bijkomende hindernissen. Antwoord : ja we kennen het probleem, het ligt bij Norton, het is met hen dat u contact moet opnemen en kreeg een tel n° en het is niet erg dat u een paar dagen zonder beveiliging zit.


Dus het opnieuw uitgeprobeerd en ben er nog steeds niet in geslaagd om dat in orde te doen maar wel die tijdelijk wel weer kunnen herstarten voor de 2 resterende dagen,anders zit ze zonder beveiliging.


En dat is het, met andere woorden, trek je plan. Wat een service zeg !!!!


Wie kan er me nu meer uitleg over geven hoe het in elkaar zit en wat ik moet doen.


Met vriendelijke groeten,


Kikkertje













1 reactie



Dit is de methode die volgens Pink zou moeten werkenAls je Foutmelding krijgt: KAN NIET DOORGAAN

fout zonder persoonlijke identificatiegegevens om naar Symatec te vezenden (aanbevolen)

Oplossing:




Surf eens naar je webinterface van je modem http://192.168.1.1

of als dit niet lukt dan

http://192.168.1.1/index.cgi?user_name=user&password=LK12345DP123456

( waar je LK12345DP123456 vervangt door het serie nummer dat je op een sticker onderaan de bbox vindt.)

- ga naar Advanced Settings.

- klik op Firewall.

- Zet nu op minimum Security

- Reset de modem (20 sec stekker uit stopcontact en terugsteken)



Als het dan nog niet lukt eerst factory reset van de modem doen

en dan firewall op minimum security zetten (volgens Pink)




Reageer